• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:07
De laatste tijd heb ik wat problemen met mijn pc, de specs zijn e8400, p5q se2, hd4850, 4gb ram, vista 64bit.

Ik kreeg heel de tijd bsod die veroorzaakt werden door atikmdag.sys. Na vanalles geprobeerd te hebben, waaronder de drivers verwijderen met driver sweeper in safe mode was het nog steeds hetzelfde.

Dan dus maar beslist om een clean install te doen met een windows 7 64 bit iso. Na de installatie start hij voor de eerste keer op, en ja hoor terug een bsod met juist dezelfde foutmelding...

Ik heb het bios van het moederbord al eens geupdate maar dit mocht ook niet helpen.

Kan iemand mij nog verder helpen of is het gewoon de videokaart die kapot is? Aangzien ik in het bios artifacten krijg?

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

http://support.amd.com/us...pondingerrormessages.aspx

Gewoon die lijst afgaan. Ik heb er zelf ook mee gezeten maar een fresh install heeft voor mij geholpen.
Als je alle software related opties hebt geprobeerd dan is er iets stuk en dan kan het best wel eens de GPU zijn.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• glennvho
Heb die lijst eens vlug afgelopen maar zie niet iets wat bij mij het probleem kan geven.

Het is een clean install dus dan zou je toch verwachten dat hij op z'n minst opstart. Momenteel denk ik dat het gewoon de videokaart is die het begeven heeft. Alhoewel ik geen artifacts krijg vanaf het laadscherm van windows verschijnt.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:54

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Deze melding kwam ook vaak met ATi's icm 4gb ram, hele topics over, eventueel heb je defect ram, heb je al eens 1 reep eruit gehaald, kijken of het wegblijft, anders de andere nog even testen?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• glennvho
Heb ik juist geprobeerd maar het mocht niet helpen.

Heb even een foto genomen zodat jullie ook kunnen zien wat ik bedoel met artifacten in het bios, dit heb ik overigens niet als windows begint te laden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HYGrQ4f8zhzInghAGm43BhZl/thumb.jpg

Edit: Hier ook nog een dumpfile

[ Voor 10% gewijzigd door glennvho op 08-03-2012 19:21 ]

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:54

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Lijkt defect videogeheugen, ook hadden de 4850s single slots koelers, waardoor ze red hot draaien, zeker met weinig airflow in je case, wat gebeurt er als je je videogeheugen downclockt via CCC, blijven crashes dan langer uit?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• glennvho
Het probleem is dat ik zelfs niet in windows kom dus kan ik ook niet de amd drivers installeren en zo het videogeheugen downclocken.
Pagina: 1