Ik heb recentelijk een nieuwe PC in elkaar gezet (inventaris: HTPC/GamePC) en geinstalleerd. Alleen kreeg ik bij het opstarten BSOD's van windows 7. iets met atimpag.sys daarom heb ik mijn videokaart omgeruilt (DOA teruggestuurd) en vandaag een nieuwe gekregen. Na het installeren kreeg ik precies dezelfde problemen en soms ook grafische corruption.
Als ik de AMD driver niet installeer werkt alles gewoon. De problemen beginnen pas zodra ik de AMD driver installeer.
Kan het zijn dat deze videokaart ook DOA is? Of is er wat anders aan de hand (moederbord? voeding?) Ik heb verschillende geheugenrepen en banken geprobeerd. Ook geheugen wat zowiezo goed is, dus ik denk niet dat het het geheugen is. Zonder videokaart is het systeem zeer stabiel. De problemen hebben in ieder geval te maken met de videokaart.
Ook heb ik het BIOS al geupdate, dit leverde geen resultaat op
Als ik de AMD driver niet installeer werkt alles gewoon. De problemen beginnen pas zodra ik de AMD driver installeer.
Kan het zijn dat deze videokaart ook DOA is? Of is er wat anders aan de hand (moederbord? voeding?) Ik heb verschillende geheugenrepen en banken geprobeerd. Ook geheugen wat zowiezo goed is, dus ik denk niet dat het het geheugen is. Zonder videokaart is het systeem zeer stabiel. De problemen hebben in ieder geval te maken met de videokaart.
Ook heb ik het BIOS al geupdate, dit leverde geen resultaat op
[ Voor 3% gewijzigd door Tp21 op 08-03-2012 15:01 . Reden: BIOS update toegevoegd ]