Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows Phone Tango ondersteunt geen multitasking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De titel is weer eens pure onzin.

De juiste titel moet zijn:
Windows Phone op 256 MB ondersteunt geen multitasking.

Window Phone Tango maakt 256 MB toestellen mogelijk en die zullen geen fast app switching ondersteunen.

Tango toestellen met 512MB of meer geheugen doen dat natuurlijk gewoon wel.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-11 16:55

arnoudwokke

Redacteur
Heb je een bron hiervoor?

Eerder was er sprake van een Tango1 (low-cost devices) en Tango2 (huidige toestellen), maar Microsoft heeft de naam Tango geheel laten vallen en noemt het Mango Refresh voor low-cost devices. Over updates voor huidige toestellen heb ik helemaal niets vernomen. Ik denk dat enkele van de features, zoals het icoon voor locatie-toegang en video's mms'en, wel in een update zullen komen, maar of Microsoft die update nog voor Apollo wil gaan pushen, heb ik niets van gehoord.

Edit
: de Lumia 900 en Amerikaanse HTC Titan II - de enige nieuwe toestellen met 512MB die ik ken - draaien geen Tango, maar draaien op Mano Commercial Release 2, onder meer met 4g-ondersteuning.

[ Voor 16% gewijzigd door arnoudwokke op 08-03-2012 14:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
arnoudwokke schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:52:
Heb je een bron hiervoor?

Eerder was er sprake van een Tango1 (low-cost devices) en Tango2 (huidige toestellen), maar Microsoft heeft de naam Tango geheel laten vallen en noemt het Mango Refresh voor low-cost devices. Over updates voor huidige toestellen heb ik helemaal niets vernomen. Ik denk dat enkele van de features, zoals het icoon voor locatie-toegang en video's mms'en, wel in een update zullen komen, maar of Microsoft die update nog voor Apollo wil gaan pushen, heb ik niets van gehoord.

Edit
: de Lumia 900 en Amerikaanse HTC Titan II - de enige nieuwe toestellen met 512MB die ik ken - draaien geen Tango, maar draaien op Mano Commercial Release 2, onder meer met 4g-ondersteuning.
Alle huidige toestellen hebben 512 MB geheugen want dat was de minimum requirement voor Windows Phone tot voor kort.

De Nokia Lumia 610 voor 189 euro en en de ZTE Orbit zijn de enige aangekondigde toestellen met 256 MB geheugen.

Bron voor 256 MB limitaties:
http://www.liveside.net/2...res-officially-confirmed/

Verwijderd

En verder krijgen alle non 256MB devices ook een Tango update. Deze zorgt er voor dat MMS´jes e.d. soepeler gaan. (En het toevoegen van een nieuwe symbool dat aangeeft dat een app je locatie gebruikt.)

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Ik bedoelde: een solide bron dat ook alle 512MB-devices een update krijgen naar Tango?

Verwijderd

http://www.microsoft.com/...-phone.aspx?wa=wsignin1.0
You can see when an app is accessing your phone's current location information by tapping the top of your phone's screen and looking for the location icon
Die is er nog niet en het lijkt me logisch dat ze dit erop zetten voor de eerst volgende update, wat zonder gerede twijfel Apollo niet is.

Verwijderd

Topicstarter
arnoudwokke schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:19:
Ik bedoelde: een solide bron dat ook alle 512MB-devices een update krijgen naar Tango?
After the new devices are out, we’ll start the process of working with mobile operators to bring an update to current customers," says a Microsoft spokesperson. If you're expecting to see the update soon then prepare for an unspecified wait. "It’ll be a few months before we have specifics on that roll out," Microsoft revealed to us, confirming that existing devices will not see the new features any time soon.
http://www.theverge.com/2...hone-location-icon-update

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
As I said: er komt een update met nieuwe features, maar dat is kennelijk niet Tango, maar een kleine update voor Mango. Er staat in elk geval nergens dat het Tango is en MS noemt het ook niet als zodanig. De kop van het artikel klopt dus prima :)

Verwijderd

Topicstarter
arnoudwokke schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:47:
As I said: er komt een update met nieuwe features, maar dat is kennelijk niet Tango, maar een kleine update voor Mango. Er staat in elk geval nergens dat het Tango is en MS noemt het ook niet als zodanig. De kop van het artikel klopt dus prima :)
Als het noemen van Tango door Microsoft een argument is dant is de titel juist dubbel fout want Micrsoft noemt de update van Windows Phone zelf nergens Tango. Ook niet voor de nieuwe low spec devices zoals jij nu suggereert met de titel.

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
In de blogpost waarnaar ik link stond toen ik het artikel schreef drie keer het woord Tango (waaronder onder tags). Sindsdien is het artikel op de site van Microsoft bewerkt en is zelfs de tagpagina verdwenen (en die bestond zeker). Kennelijk is het woord Tango sinds gistermiddag taboe geworden bij Microsoft :)

Verwijderd

hAl, of er een punt is of niet, mag de toonzetting sowieso wel anders. Dat mag ook geen nieuws zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 09:05 ]

Pagina: 1