Toon posts:

ASUS 3800 van PC DVD naar TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil van mijn pc (dvd) naar de TV. Ik heb een asus 3800 video kaart.
Graag wat uitleg hoe en wat..... ik heb al wat geprobeert maar helaas zonder resultaat.
Ik heb een tulpstekker snoer om via de Assus 3800 naar m'n sony tv te gaan.

Met vriendelijke groet,
Julette..

Ps. je kan me ook direct mailen jdel@kabelfoon.nl

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik laat het geluid direct van pc naar mijn stereo lopen. Beeld gaat via een video via gewone tv kabel naar mijn tv (video zet dat tulp/composiet signaal om naar tv kabel)

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
Ha cool, iemand die hetzelfde systeem heeft als ik :). Ik heb een asus v3800 deluxe (zonder brilletje) een sounblaster live player en een Sony KV-21. Wat ik heb gedaan is:
1. een scart kabel kopen (op de lengte die je nodig heb om van je pc naar je tv te komen)die uitloopt in drie mannelijke tulpen (rooie, witte en gele)
2. een kabel kopen die een koptelefoon mannetje heeft en uitloopt in twee vrouwelijke tulpjes (rooie en witte)
3. de scart aansluiten op je tv en de 2 geluids (rooie en witte) tulpjes aansluiten op het kabeltje van punt 2, de gele aansluiten op de tv-out van je v3800 en je hebt hem aangesloten.

het werkt erg mooi om het dvd programma van asus te gebruiken, je moet op je pc instellen dat er zowel signaal naar je tv als naar je monitor gaat, dan heb je op beide signaal (je moet je tv wel ff naar de scart laten kijken) dan kan je dvd's gaan kijken, beeld zal niet optimaal gevuld zijn, maar zeker 95%-99%.

Suc6! Fabian

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!