Ik heb beneden in de meterkast een pricewatch: Netgear WNDR3700 Simultaneous Dual-Band router. Deze stuurt via een draad signaal naar boven naar de computer, en zend een wifi signaal uit voor onze mobiele internet behoeften. Verder loopt er nog een draadje naar de NAS en de Boxee Box, beide op de begane grond.
Het wifi signaal op de tweede verdieping is erg slecht, en moet beter. Het signaal is er wel, maar het is erg matig. Er gaat dus al een draad naar boven, maar er zal dus iets tussen moeten ofzo. Hiervoor zijn meerdere oplossingen volgens mij?
Kan ik er gewoon een goedkope router tussen doen? Is er niet iets van een stukje hardware die je in je computer doet die weer wifi signaal uit zend? Accespoint?
Wat is de makkelijkste oplossing?
Het wifi signaal op de tweede verdieping is erg slecht, en moet beter. Het signaal is er wel, maar het is erg matig. Er gaat dus al een draad naar boven, maar er zal dus iets tussen moeten ofzo. Hiervoor zijn meerdere oplossingen volgens mij?
Kan ik er gewoon een goedkope router tussen doen? Is er niet iets van een stukje hardware die je in je computer doet die weer wifi signaal uit zend? Accespoint?
Wat is de makkelijkste oplossing?
[ Voor 0% gewijzigd door Moby op 08-03-2012 14:07 . Reden: door gekrast, computer moet dan aanblijven, en dat wil ik niet ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme