Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Je kunt even een query uitvoeren:
Daar moet je het uit kunnen halen als het goed is.
code:
1
| SELECT SERVERPROPERTY('productversion'), SERVERPROPERTY ('productlevel'), SERVERPROPERTY ('edition') |
Daar moet je het uit kunnen halen als het goed is.
Saved by the buoyancy of citrus
Hoi Tubbietje,
Je zou ook nog een SELECT @@VERSION kunnen querien. Dit geeft bijvoorbeeld een output zoals:
Microsoft SQL Server 2008 R2 (SP1) - 10.50.2500.0 (X64) Jun 17 2011 00:54:03 Copyright (c) Microsoft Corporation Enterprise Edition (64-bit) on Windows NT 6.1 <X64> (Build 7601: Service Pack 1) (Hypervisor)
Een andere optie is (mits aanwezig) om via SCCM een uitdraai op te vragen met alle SQL producten. Hier kan je dan ook gemakkelijk op inspelen met te patchen systemen en de te verwachten ServicePack / Updates.
Groeten ,
demokert
Je zou ook nog een SELECT @@VERSION kunnen querien. Dit geeft bijvoorbeeld een output zoals:
Microsoft SQL Server 2008 R2 (SP1) - 10.50.2500.0 (X64) Jun 17 2011 00:54:03 Copyright (c) Microsoft Corporation Enterprise Edition (64-bit) on Windows NT 6.1 <X64> (Build 7601: Service Pack 1) (Hypervisor)
Een andere optie is (mits aanwezig) om via SCCM een uitdraai op te vragen met alle SQL producten. Hier kan je dan ook gemakkelijk op inspelen met te patchen systemen en de te verwachten ServicePack / Updates.
Groeten ,
demokert
Mag ik vragen hoe je er niet uit kwam? Waar heb je op gezocht? Wat heb je gevonden? Waarom leverde dat geen oplossing voor jou?Tubbietje schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:18:
Het is een beetje stomme vraag misschien, maar ik kom er niet uit.
Hoe kan ik zien welke SQL server versies zijn geinstalleerd op een Windows Server?
Als ik namelijk je titel letterlijk in Google stop, dan kom ik meteen een oplossing tegen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Stomme en domme vragen zijn er niet, maar met een beetje zoekwerk op internet had je het antwoord toch wel kunnen vinden op deze vraag?Tubbietje schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:18:
Het is een beetje stomme vraag misschien, maar ik kom er niet uit.
Indien het je niet lukt, geef dan in ieder geval aan waar je wel op gezocht hebt of waar je precies niet uitkomt. Nu weten mede-tweakers enkel "dat je er niet uitkomt", en dat zegt niet zoveel
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B