Om één of andere redenen slaag ik er niet in om te connecteren op een Microsoft SQL Server in een Java-applicatie met behulp van de JDBC driver. Gezien het al Java is zou dit normaal geen probleem mogen zijn en zou dit moeten lukken. Ook heb ik het al aan anderen gevraagd die een Mac hebben en bij hen gaat het wel.
Ik krijg in mijn applicatie ook niets van fouten buiten dat hij blijkbaar constant wil connecteren en daar in een oneindige lus terecht komt. Wanneer ik dan in Netbeans de connectie test krijg ik de volgende error:
Timeout expired. IDE unable to establish connection. Check your proxy settings or try again later. The server may be unavailable at the moment. You may also want to make sure that your firewall is not blocking network traffic.
Ik zou eerlijk gezegd niet direct weten wat de oorzaak kan zijn.
Dank bij voorbaat.
Ik krijg in mijn applicatie ook niets van fouten buiten dat hij blijkbaar constant wil connecteren en daar in een oneindige lus terecht komt. Wanneer ik dan in Netbeans de connectie test krijg ik de volgende error:
Timeout expired. IDE unable to establish connection. Check your proxy settings or try again later. The server may be unavailable at the moment. You may also want to make sure that your firewall is not blocking network traffic.
Ik zou eerlijk gezegd niet direct weten wat de oorzaak kan zijn.
Dank bij voorbaat.