[Simpel] Tarieven buiten bundel duurder dan buitenland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Ik ben aan het overwegen om over te stappen van Vodafone naar Simpel. Puur en alleen om de prijs; Vodafone is net zoals alle andere grote abnormaal duur geworden...je zou het bijna illegaal willen noemen, maar dat is een andere discussie.

Nu was ik door de tarievenlijst (http://www.simpel.nl/Tarieven.aspx) aan het kijken en kon mezelf wel weer tegen m'n hoofd aan slaan.

Buiten Bundel
Beltarief p/min. € 0,30
SMS € 0,30

Sinds 1 juli 2011 gelden de volgende tarieven voor het mobiel bellen binnen de EU:
SMS versturen vanuit een EU land € 0,13 per sms

Heel leuk en aardig die EU regels, maar ze dekken dus alleen maar de roaming kosten ?! Wat is dat nou weer voor een raar verhaal. Op het moment dat ik een paar smsjes wil verzenden kan ik dus beter naar België rijden. Hanteren zij nou de verkeerde tarieven of is de wereld van mobiele telefonie tegenwoordig echt zo krom ? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Nee, dat is ook zo. Als ik vanuit Belgie (Proximus) een SMS verstuur naar Nederland kost mij dit - een belachelijke - € 0,50. Zodra ik in Nederland ben en een SMS verstuur naar een Nederlands nummer kost mij dit idd ook € 0,13. Heel krom, maar ze houden zich aan de regeltjes, dus niemand die zich er druk om maakt.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:18
De tijd wordt rijp voor een buitenlandse provider in Nederland :)

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een maat van mij had een iphone aangeschaft bij tele2 300 belminuten 500mb internet zonder sms bundel (deze zijn inmiddels veranderd in smartmix met sms), daarbij gewoon de applicatie ¨fishtext¨ geinstalleerd, die je over je internetverbinding sms jes laat sturen -afhankelijk van de provider waar je het naar stuurt- van 1,5 cent tot 6 cent per sms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod