i5 3570K|16 GB DDR3|GTX 1080TI|512 GB samsung 840 SSD - Samsung 46F8000 TV - Samsung 24" LCD - Logitech G11 + G903 + G25 + Z5500
Verwijderd
Is de achterkant van het scherm soms van aluminium?

Dat lipje aan de bovenkant van het scherm kom je tegenwoordig vaak tegen. Een aluminium cover blokkeert de wifi ontvangt totaal. Zelfs apple's hebben last van een slechte verbinding als je hem dicht klapt.

Dat lipje aan de bovenkant van het scherm kom je tegenwoordig vaak tegen. Een aluminium cover blokkeert de wifi ontvangt totaal. Zelfs apple's hebben last van een slechte verbinding als je hem dicht klapt.
Je kunt er zoiets aan hangen bijv. pricewatch: Eminent EM4556 wBUS 300 Draadloze USB Adapter
Moet 'ie dicht zijn dan? Ik gebruik mijn laptop ook als desktop met externe monitor, maar heb hem gewoon open staan. Ga spelen met de tilt van het beeldscherm tot je maximale ontvangst bij minimale opening hebt?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja dicht moet eigenlijk niet, maar ik leg er vaak dingen op en vaak drank in de buurt dus als het dicht is kan eventueel geknoei er niet insijpelen.
Het scherm voelt echter niet aluminium aan en zoeen lipje heb ik er niet aanzitten.
Ik heb hem nu gewoon openstaan met het scherm uit. Is eigenlijk goed zo denk ik.
Vond het nogal raar en ik vond er niet direct iets over, blijkbaar is het dus een gekend probleem.
Doet mij eigenlijk denken of mijn wifi kaart wel van goede kwaliteit is.
Het vreemdste is dat het wifi signaal en de snelheid in windows wel ongeveer hetzelfde blijft. Het is enkel heel duidelijk als ik de telenet speedtest doe.
Ook vind ik het vreemd dat ik maar 35 Mbps haal terwijl de wifi snelheid 72 Mbps is. Als ik met kabel test dan zit ik aan 50 Mbps...
Maar goed, bedankt voor de respons. Voor mij mag er een slotje op.
Het scherm voelt echter niet aluminium aan en zoeen lipje heb ik er niet aanzitten.
Ik heb hem nu gewoon openstaan met het scherm uit. Is eigenlijk goed zo denk ik.
Vond het nogal raar en ik vond er niet direct iets over, blijkbaar is het dus een gekend probleem.
Doet mij eigenlijk denken of mijn wifi kaart wel van goede kwaliteit is.
Het vreemdste is dat het wifi signaal en de snelheid in windows wel ongeveer hetzelfde blijft. Het is enkel heel duidelijk als ik de telenet speedtest doe.
Ook vind ik het vreemd dat ik maar 35 Mbps haal terwijl de wifi snelheid 72 Mbps is. Als ik met kabel test dan zit ik aan 50 Mbps...
Maar goed, bedankt voor de respons. Voor mij mag er een slotje op.
i5 3570K|16 GB DDR3|GTX 1080TI|512 GB samsung 840 SSD - Samsung 46F8000 TV - Samsung 24" LCD - Logitech G11 + G903 + G25 + Z5500