Ik heb een servertje draaien met een domeinnaam, maar domeinnaam.nl/map1 laadt niet de bijbehorende pagina en ook het laden van die subpagina laat in de browser niet de bijbehorende URL domeinnaam.nl/map1 zien. De documentatie zegt hierover dit:
Bij mijn domeinnaamprovider (mijndomein.nl) heb ik 'transparant' doorverwijzen aan staan. Als ik dit uitzet werkt het mappen van de mapstructuur wel, maar dan staat in de adresbalk altijd mijn IP-adres in plaats van mijn domeinnaam!
Wie kan mij helpen om die URL's in orde te krijgen?
Deze 'default behavior' is wat ik wil bereiken, maar dat gebeurt dus nu niet. Als ik domeinnaam.nl/willekeurigetekst invoer, wordt altijd gewoon domeinnaam.nl geladen (de ingevoerde URL blijft gewoon staan). En als ik subpagina's laad, blijft altijd de zelfde URL staan.In deciding what file to serve for a given request, Apache's default behavior is to take the URL-Path for the request (the part of the URL following the hostname and port) and add it to the end of the DocumentRoot specified in your configuration files. Therefore, the files and directories underneath the DocumentRoot make up the basic document tree which will be visible from the web.
Bij mijn domeinnaamprovider (mijndomein.nl) heb ik 'transparant' doorverwijzen aan staan. Als ik dit uitzet werkt het mappen van de mapstructuur wel, maar dan staat in de adresbalk altijd mijn IP-adres in plaats van mijn domeinnaam!
Wie kan mij helpen om die URL's in orde te krijgen?