Toon posts:

Je bent gewaarschuwd geen online in NL met MLB The Show12

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn geen online mogelijkheden als online game voor MLB 2012 in Europa
Buiten de VS of Canada geen ONLINE. functies voor MLB 12.
je bent gewaarschuwd je kunt niet ONLINE in Europa voor MLB The Show 12 8)7

Je betaald 100% en kunt u niet online spelen.???? (geen ondersteuning regio functies, zeker groot geld voor Sony)
Volgende keer gaan we voor MLB K2. thats for sure
zeg het verder en F # @ K SONY :(

Mvgr
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ihre
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 09:36
Denk dat er sowieso weinig mensen zijn die geinteresseerd zijn in MLB, hier in NL. Kan me voorstellen dat een uitgever er dan niet voor kiest om ook Europese ondersteuning te bieden, kost waarschijnlijk meer dan dat het oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens vorige MLB the shows waren wel gewoon online te spelen, maar nu bij de MLB 12 kun je spel punten kopen, zodoende zullen ze het regio gebonden hebben.
Je moet nu een extra bijgeleverde code invoeren om online te kunnen met het MLB spel en die wordt niet ondersteund buiten de US/Canada.

Ja als Sony en vooral de MLB zo met regio's buiten US om gaat, dan heeft de NSF ook nog gelijk.
Echter voor die paar NL MLB the show spellers blijft het een domper.
Het is een mooi spel, maar als je in Nederland niet online kan game is het niet interessant.
Zoveel vriendjes spelen inderdaad geen baseball, dus is het online spelen veel leuker.(helaas)

Als we dit geweten hadden waren we zeker voor de MLB K2 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

En lukt het met een US PSN account ook niet?

[ Voor 31% gewijzigd door SR8 op 07-03-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
SR8 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:20:
En lukt het met een US PSN account ook niet?
Ja, dat schijnt te werken, activeren via een us-account en dan kun je gewoon online via je normale account.

van een ander forum:
Edit - For any of you that was having problems redeeming your online pass, you have to enter it in your US account. Happy days now! What a great game this is! I want to like Pulse pitching but I'm really struggling with it!

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zal eens kijken hoe dat werk via gamingonly kwam ik het volgende al tegen.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuwe gebruiker op je PS3 aanmaken. Vervolgens aan die gebruiker een nieuwe MASTER ACCOUNT koppelen. Het adres van deze master account moet zich in de States bevinden. Nu heb je toegang tot de US Store.
"volgende bericht"
Ja het is simpel als wat. Gewoon die nieuwe gebruiker aanmelden als wonende van de United States. Vergeet niet een leeftijd van 1980 ofzo te pakken wegens ratings.. Ander emailadres gebruiken dan voor je Europese master account anders gaat het niet werken. En inderdaad het adres waar je 'woont' moet wel een bestaand adres zijn.. maar daarvoor hebben we de yellow pages.

Ik had een pizzeria zaak:
New York
Binnen 10 minuten zit je op de US store.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zal laten horen als het me ook lukt. alvast bedankt RS8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eitje
inderdaad het lukt RS8 ,Thanks _/-\o_

Echt snappen doe ik dit dus niet van Sony wat is nu dat verschil of ik nu via Nederland of de US in playstation store inlog???? 8)7

Thank ook namens die kleine ;w
Pagina: 1