hey, ik ben mijn mobiel kwijtgeraakt en ik wil een nieuwe. ik wil wel goede specs maar niet meer dan 220 euro uitgeven. en ik wil graag android maar geen qwerty toetsenbord onder het scherm. gewoon een compleet toutchscreen. weet iemmand een leuke mobiel? alvast bedankt.
Heb je zelf niet even de moeite genomen om wat rond te kijken op verschillende websites? Google is your friend! We verwachten hier wel wat eigen initiatief...
Galaxy S1powermoon schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:53:
hey, ik ben mijn mobiel kwijtgeraakt en ik wil een nieuwe. ik wil wel goede specs maar niet meer dan 220 euro uitgeven. en ik wil graag android maar geen qwerty toetsenbord onder het scherm. gewoon een compleet toutchscreen. weet iemmand een leuke mobiel? alvast bedankt.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Trouwens het is wel handig als je er bij zet of je een abbonement wil en vooral dan ook wat voor een... (met mobiel internet hoeveel per maand etc)
In de pricewatch een filter maken toto 220 euro, android 2.3, of 4.0 en kijken wat daar uit komt of dat je het bevalt.
Bij goedkope toestellen letten op:
-intern geheugen (sd geheugen kun je niet alles op installeren!)
-Of er wel gps inzit.
-minimaal android 2.2 (beter: 2.3 of 4.0)
niet vergeten budget over te houden voor sd kaart/autolader/hoesje/usbkabel.
Bij goedkope toestellen letten op:
-intern geheugen (sd geheugen kun je niet alles op installeren!)
-Of er wel gps inzit.
-minimaal android 2.2 (beter: 2.3 of 4.0)
niet vergeten budget over te houden voor sd kaart/autolader/hoesje/usbkabel.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
ik heb heel google afgezocht maar dan krijg je veel troep. ik wil geen zooi en ik wil gewoon wat tips/ideeën voor telefoons. dus ik ben niet direct hier heen gegaanException schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:56:
Heb je zelf niet even de moeite genomen om wat rond te kijken op verschillende websites? Google is your friend! We verwachten hier wel wat eigen initiatief...
Het helpt als je dan ook aangeeft wat je (voor troep) hebt gevonden, en waarom (die troep) niet voldoet. Probeer eerst de pricewatch hier eens, maak een top 3 , lees wat reviews, en als je dan nog vragen hebt ben je daar meer dan welkom mee.powermoon schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:07:
[...]
ik heb heel google afgezocht maar dan krijg je veel troep. ik wil geen zooi en ik wil gewoon wat tips/ideeën voor telefoons. dus ik ben niet direct hier heen gegaan
Maar laat dus zien in je post wat je al gevonden hebt, en waarom dat niet voldoet.
[ Voor 7% gewijzigd door leuk_he op 07-03-2012 21:53 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
deze misschien? Geen idee wat ie kost en of je de telefoon nog kan bestellen
http://www.sonymobile.com...oducts/phones/xperia-pro/
http://www.sonymobile.com...oducts/phones/xperia-pro/
ik wil geen abbo.. sorrydutchshadow schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:59:
Trouwens het is wel handig als je er bij zet of je een abbonement wil en vooral dan ook wat voor een... (met mobiel internet hoeveel per maand etc)
Hallo & welkom hier powermoon:)
Ik zal allereerst de topictitel voor je wijzigen, "heeft iemmand tips?" zegt niets over je vraag. Lees ook vooral eerst eens Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum door en ook Het algemeen beleid, daarin staat waar topics aan moeten voldoen. Wil je de topicstart aanvullen met de toestellen die je zelf al hebt gevonden en wat je belangrijk vind aan een nieuw toestel? Graag ook hoofdletters gebruiken in je posts, dat leest beter.
Ik zal allereerst de topictitel voor je wijzigen, "heeft iemmand tips?" zegt niets over je vraag. Lees ook vooral eerst eens Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum door en ook Het algemeen beleid, daarin staat waar topics aan moeten voldoen. Wil je de topicstart aanvullen met de toestellen die je zelf al hebt gevonden en wat je belangrijk vind aan een nieuw toestel? Graag ook hoofdletters gebruiken in je posts, dat leest beter.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Okee bedankt voor de tips en de links naar andere delen van de websites die voor mij erg van pas zijn.janvanduschoten schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:57:
Hallo & welkom hier powermoon:)
deze topic kan gesloten worden
Dus ff ontopic
Xperia Ray
Of anders ff marktplaats afstruinen voor een particulier aangeboden desire s of galaxy s plus.
Xperia Ray
Of anders ff marktplaats afstruinen voor een particulier aangeboden desire s of galaxy s plus.
Als ik jou was zou ik inderdaad ook effe op marktplaats kijken, als ik jou was zou ik zoeken voor een nexus one
deze is eigenlijk een htc desire alleen krijg je de nexus one vaak goedkoper en zit er een grotere community
deze is eigenlijk een htc desire alleen krijg je de nexus one vaak goedkoper en zit er een grotere community
Kijk eens naar deze telefoons:
HTC Legend
Sony Ericsson Xperia Ray
Samsung Galaxy Ace (Plus)
Je kan ook op marktplaats kijken naar bijv. Nexus S, Galaxy S of HTC Desire.
Waarvan mijn keuze uit zou gaan van een Nexus S, omdat deze geupdate kan worden naar Android 4.0
Ik zie dat er een Nexus S aangeboden staat in vraag & aanbod op Tweakers, moet je misschien maar ff kijken
HTC Legend
Sony Ericsson Xperia Ray
Waarvan mijn keuze uit zou gaan van een Nexus S, omdat deze geupdate kan worden naar Android 4.0
Ik zie dat er een Nexus S aangeboden staat in vraag & aanbod op Tweakers, moet je misschien maar ff kijken
[ Voor 17% gewijzigd door martijn10010 op 12-03-2012 10:46 ]
okee tnx voor de tips.. ik heb er zelf ook al een paar op het oog op marktplaats en hier bij v&a.martijn10010 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:43:
Kijk eens naar deze telefoons:
HTC Legend
Sony Ericsson Xperia Ray
ik heb er nu eentje gevonden.. bedankt voor jullie hulp.
Welke is het geworden, en voor welke prijs?powermoon schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:49:
ik heb er nu eentje gevonden.. bedankt voor jullie hulp.
De Sony Xperia Neo V voor 220 euro. Hahakwajoep schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:42:
[...]
Welke is het geworden, en voor welke prijs?
Goed dingetje hoor.Loekie schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:34:
[...]
Bevalt deze? Vriendin vindt dit ook een leuk toestel en wil deze voor haar kopen
Pagina: 1