Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar een HTLM code (soort drop down)

Pagina: 1
Acties:
  • 413 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zit in gymansium 6 en we moesten voor school een soort eindopdracht doen.
We hadden op mijn aanraden besloten om een site te gaan maken.
Over de Romereis die de 5e klas elk jaar maakt. Zoals jullie begrijpen kunnen de bezienswaardigheden van Rome niet ontbreken. Nou wilde ik graag een handige manier om ´grote´ stukken tekst te verwerken op de website. Ik zat zelf te denken aan een soort drop-down feature. (Alleen de naam van de bezienswaardigheid in beeld en dat wanneer je er op klikt de rest van de informatie naar beneden uitklapt) Helaas ben ik onbekend met HTML en ja, misschien moet ik me erin verdiepen maar aangezien dit waarschijnlijk de enige keer is dat ik een site moet maken heb ik toch besloten om de hulp in te schakelen van mensen die er meer van weten.
En natuurlijk belangrijk om te vermelden is waarmee ik de site maak. Ik ben begonnen met frontpage maar hier al snel mee gestopt. Ik heb besloten tot een makkelijke oplossing, namelijk Yola.com Hierin kan je wel een html webcomponent invoegen. Ik hoop dat iemand voor mij een html code heeft. (het liefst kan en klaar) En mijn dan kan vertellen hoe ik dit in de website kan passen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het geen wat ik zoek heet maar ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

Alvast bedankt,

groeten Karsten

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 18:26

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Helaas ben ik onbekend met HTML en ja, misschien moet ik me erin verdiepen maar aangezien dit waarschijnlijk de enige keer is dat ik een site moet maken heb ik toch besloten om de hulp in te schakelen van mensen die er meer van weten.
Je slaat de spijker op z'n kop. Je zult je er zelf in moeten verdiepen. Een site maken zonder HTML kennis wordt lastig dus probeer je daar toch echt maar in te verdiepen. Als je Het algemeen beleid had gelezen (daar ben je mee akkoord gegaan tijdens registratie) dan had je gezien dat wij hier ook verwachten dat je je daadwerkelijk eerst in de materie verdiept voordat je een topic opent. Dat je met iets moet beginnen is niet erg, maar dat je maar direct hier vragen gaat lopen stellen zonder dat je je in de materie hebt verdiept is dat wel. Dit topic gaat dan ook dicht.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.