Link.
"Apple biedt de nieuwe iPad aan met 16, 32 of 64GB werkgeheugen"
Geen werkgeheugen, maar mischien opslag ruimte?
"Apple biedt de nieuwe iPad aan met 16, 32 of 64GB werkgeheugen"
Geen werkgeheugen, maar mischien opslag ruimte?
is inmiddels aangepast naarDe iPad HD zal in de VS ook verkrijgbaar zijn met lte, de 4g-standaard die langzaam aan in steeds meer Amerikaanse steden beschikbaar is.
Betekent dat de iPad HD niet de nieuwe naam wordt?De nieuwe iPad zal in de VS ook verkrijgbaar zijn met lte, de 4g-standaard die langzaam aan in steeds meer Amerikaanse steden beschikbaar is.
[ Voor 14% gewijzigd door tweaker2010 op 07-03-2012 20:05 ]
Verwijderd
Hoewel ik best wil geloven dat de iPad 3 iets zwaarder is dan de iPad 2 lijkt het me toch sterk dat de iPad 2 -0,12 kilogram weegt.Het apparaat is 9,7mm dun en weegt 0,68 kilo: dat is even zwaar als de eerste iPad en ongeveer 0,8 kilo zwaarder dan de iPad 2.
Voor zover bij ons bekend is die naam niet genoemd.tweaker2010 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:00:
[...]
is inmiddels aangepast naar
[...]
Betekent dat de iPad HD niet de nieuwe naam wordt?
Edit: gizmodo heeft het trouwens wel over de iPad HD:
http://gizmodo.com/5891158/new-ipad-hd-the-third-generation
Maar.. it's magical!Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:06:
[...]
Hoewel ik best wil geloven dat de iPad 3 iets zwaarder is dan de iPad 2 lijkt het me toch sterk dat de iPad 2 -0,12 kilogram weegt.
[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 07-03-2012 20:12 ]
Dat lijkt me sterk, het stond eerst namelijk wel in het artikel. Lees de reacties onder het artikel maar eensRoD schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:11:
[...]
Voor zover bij ons bekend is die naam niet genoemd.
Wel mooi. Mag niet, maar wmb gewoon correct. Iedereen slikt immers de t klank aan het einde in.De verdubbeling van de resolutie in zowel de hoogte als breedte is iets dat Apple eerder dee: bij de presentatie van de iPhone 4: de resolutie van dat scherm werd verhoogd van 480x320 naar 960x640 pixels ten opzichte van de iPhone 3GS.
Klopt, die is per ongeluk blijven staan toen het artikel werd geschreven en we wachten op een aankondiging van de naam. Wat ik bedoel is dat voor zover bekend Apple die naam niet genoemd heeft. En afaik gaat ie gewoon iPad heten.tweaker2010 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:14:
[...]
Dat lijkt me sterk, het stond eerst namelijk wel in het artikel. Lees de reacties onder het artikel maar eens
Jammer. Ik voorzag een nieuwe trend.
Dit staat in hetzelfde artikel als de link in de TS. Ik denk dat ppi wel even een abbr mag krijgen, ik weet waar het voor staat (pixels per inch), maar ik denk niet dat elke gebruiker die weet (het wordt ook niet zo vaak gebruikt en zie het zelf vooral hier op t.net), al helemaal niet als de afkorting als donderslag bij heldere hemel naar beneden komt vallen.De iPhone 4 en 4s hebben een ppi van 326.
Een lens met 5MP?De camera heeft een 5MP-lens en diverse van de optische eigenschappen die ook in de camera van de iPhone 4S zitten. Ook wordt 1080p-video ondersteund met de videofunctie, waarbij dezelfde stabilisatiesoftware wordt gebruikt als op de iPhone. De lens heeft ook meer ruimte gekregen in de behuizing. Het nut van camera's op tablets is vooralsnog beperkter dan op smartphones: een iPad heb je niet altijd bij je in je broekzak en het omgaan met de iPad als een camera is ook een stuk lastiger.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Zou hier niet duidelijker zijn als er stond:De eerste iPad kwam uit in april 2010, de tweede in maart 2011. Apple is een bedrijf dat vaak volgens een vaste cyclus werkt en dus was het - ondanks alle geruchten dat de iPad 2 eerder een opvolger zou krijgen - niet lastig te voorspellen wanneer de iPad uitgebracht zou gaan worden.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq