Gmaps Api Default marker aantal

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-05 19:09
Hoi,

Ik zou heel graag jullie hulp willen. Ik ben nu een week of 3 bezig met een site, en het wil aardig lukken.
Deze week ben ik met de Maps Api aan de slag gegaan om een storelocator te maken...

Deze werkt. Ik krijg netjes op mijn site een kaart met eigen icoontjes met alle adressen..

Nu loop ik tegen 1 probleem, waar ik waarschijnlijk heel veel over moet gaan lezen omdat ik geen kennis van code heb. Ik heb veel voor elkaar kunnen krijgen met zoeken en copy/past van code, maar dit krijg ik niet voor elkaar.

Hulp is echt heel erg op prijs gesteld.

Als ik de pagina waar de kaart op staat open dan laat hij netjes nederland zien, met een zoomlevel van 6 rondom tilburg. Dit is perfect. Maar hij laad niet alle stores/markers in.

Ik krijg in een straal van +/- 100 km rondom Tilburg alle markers te zien.. maar niet in Groningen. Als ik uitzoom op de kaart dan laat hij ze ook niet zien. Als ik in mijn zoekveld "groningen" intyp dan laat hij ze wel zien... dus ze zijn er wel.

Ergens is er dus een stuk code die ervoor zorgt dat hij initieel enkel binnen een straal van 100km de markers moet laten zien.

Na wat zoeken denk ik dat het in de volgende code zit.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
            var bounds = new GLatLngBounds();
            for (var i = 0; i < entries.length; i++) {
                var entry = {};
                for (var j = 0, l = entries[i].attributes.length; j < l; j++) {
                    entry[entries[i].attributes[j].nodeName] = entries[i].attributes[j].nodeValue;
                };
                var point = new GLatLng(parseFloat(entry.latitude), parseFloat(entry.longitude));
                bounds.extend(point);
                var marker = createMarker(entry, point);
                map.addOverlay(marker);
                var sidebarEntry = createSidebarEntry(entry, marker);
                sidebar.appendChild(sidebarEntry);
             }
             map.setCenter(bounds.getCenter(), map.getBoundsZoomLevel(bounds));

Nu heb ik menig documenten van google doorgelezen, en ik weet bijna zeker dat het hier fout gaat, maar mijn kennis van deze code is echt nihil. Ik heb wat andere codes geprobeerd... vooral in de
""" for (var i = 0; i < entries.length; i++) { """ regel... maar ik maak meer stuk dan dat ik fix..

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Ik ben je eeuwig dankbaar!

Met vriendelijke groet,

FreeReef.nl