[Win7] Aanmelden->klik op icoon->gebeurt verder niks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
Ik zit met een irritant probleem.

Mijn user op windows 7 heeft een paswoord. Als mijn pc boot en ik op het icoontje klik zou normaal gezien het veld om het paswoord in te typen moeten verschijnen ( voorbeeldje ). Meestal gebeurt dat ook zonder problemen.

Echter vul ik soms het wachtwoord in in plaats van aan te melden verdwijnt alles buiten de gekende blauwe achtergrond van Windows 7 ( voorbeeldje ). De pc doet verder niks, geen speciale geluiden en ik kan de muis nog bewegen.

Ik heb een nieuwe account aangemaakt en daar gebeurt het soms ook mee. Windows wordt automatisch geupdate en ik heb een BIOS flash gedaan. Met 1 enkel RAM stickje van een ander setje komt het soms ook voor. Er zijn geen meldingen in de event log.

Iemand nog een ander idee voor ik Windows herinstalleer?

PC: gallery: HoD85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Dit is echt helemaal nieuw voor mij, ik heb het soms, maar bij komt ie na een minuut of 2 tevoorschijn.
Heb je een keer gewacht, en hoe lang????

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

ALT + TAB?

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

@HaveHam dat is voor in windows, deze persoon is nog niet aangemeld!

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 15:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb ik ook eens meegemaakt. Dit kan voorkomen als je gebruikersbestand beschadigd is.
Sinds wanneer heb je last van dit probleem? Ik heb het opgelost door een systeemherstelpunt terug te zetten van voor het probleem zich voordeed.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Laatst online: 15-08 02:53
Ik heb eens een kwartiertje gewacht. Ik kan een volgende keer er een boek bij nemen en nog langer wachten :-)

Ik heb het al zeker een maand of vier. Ik heb een systeemherstel geprobeert maar pas een tweetal weken geleden, dus vermoedelijk was het kwaad toen al geschied. Eerder reageren had het misschien opgelost maar het probleem was zo sporadisch dat ik eerst gewoon dacht 'bwoah Windows stuff' en gewoon reboot deed.

EDIT: Even nog wat tests gedaan op de pc in kwestie (20 keer rebooten, leuk!). Booten en klikken op het icoontje zodra het beschikbaar wordt zorgt voor de freeze... Als ik een vijftal seconden wacht lijkt het niet te gebeuren. Nog wat verder testen! 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door HoD85 op 07-03-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:52

Pablo

Rito pls

HoD85 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:01:
Ik heb eens een kwartiertje gewacht. Ik kan een volgende keer er een boek bij nemen en nog langer wachten :-)

Ik heb het al zeker een maand of vier. Ik heb een systeemherstel geprobeert maar pas een tweetal weken geleden, dus vermoedelijk was het kwaad toen al geschied. Eerder reageren had het misschien opgelost maar het probleem was zo sporadisch dat ik eerst gewoon dacht 'bwoah Windows stuff' en gewoon reboot deed.

EDIT: Even nog wat tests gedaan op de pc in kwestie (20 keer rebooten, leuk!). Booten en klikken op het icoontje zodra het beschikbaar wordt zorgt voor de freeze... Als ik een vijftal seconden wacht lijkt het niet te gebeuren. Nog wat verder testen! 8)7
kan je wel de taskmanager oproepen (ctrl+alt+delete) ?
Zo ja kijk dan even of explorer.exe draait.
als dit niet het geval is kan je dit proces zelf starten.

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Pagina: 1