Linux is free, when time is no money...but still I try
Wat zijn de DNS instellingen bij TCP/IP voor je LAN NIC?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
@home en de dns-server 213.51.129.67Op zaterdag 24 maart 2001 15:05 schreef BackSlash32 het volgende:
Wat zijn de DNS instellingen bij TCP/IP voor je LAN NIC?
Misschien dat ze die dns-server vervangen hebben sinds de laatste crash bij @home.
Sindsdien heb ik namelijk ook deze problemen.
Verwijderd
Lijkt misschien een stomme vraag maar gebruik je McAfee Virusscan 4 of hoger? Want dat kan ook het probleem zijn!
T-Rob
T-Rob
Nee, ik gebruik (nog) geen McAfee.Op zaterdag 24 maart 2001 16:15 schreef T-Rob het volgende:
Lijkt misschien een stomme vraag maar gebruik je McAfee Virusscan 4 of hoger? Want dat kan ook het probleem zijn!
T-Rob
Zet de volgorde van DNS servers eens anders in TCP/IP van je client.
Als ShareTheNet ook nog eens DNS cached zou je dat ook eens uit kunnen zetten, of die cache eens flushen.
Als ShareTheNet ook nog eens DNS cached zou je dat ook eens uit kunnen zetten, of die cache eens flushen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Da's het probleem met ShareTheNet. het werkt goed, maar is moeilijk te configureren op gebied van DNS. Zal daar maar weer eens in gaan duiken.
Ik gebruik trouwens maar 1 dns-server. Dus die volgorde maakt niet uit. Heb ondertussen al wel enkele anderen van @home gevonden. Nog iets om te testen
Ik gebruik trouwens maar 1 dns-server. Dus die volgorde maakt niet uit. Heb ondertussen al wel enkele anderen van @home gevonden. Nog iets om te testen
Pagina: 1