Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:53
Onlangs heb ik mijn SE Xperia X10 Mini ingeruild voor een SE Xperia Mini. Dit vertel ik gewoon om aan te geven dat ik dus van Android 2.1 (eclair) naar Android 2.3 (gingerbread) ben gegaan want mijn vraag is volgens mij niet telefoonspecifiek.
Zoals met mijn vorige telefoon schakel ik 's nachts meestal wifi en dataverkeer uit. Nu merk ik echter al drie ochtenden op rij dat de telefoon toch e-mail binnen gehaald heeft. Wifi en dataverkeer staan 's ochtends nog altijd uit. Iemand die weet hoe dit kan?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hebben die mails ook een timestamp die daadwerkelijk van afgelopen nacht is? Zet je je toestel overigens in airplane-mode of zet je met het handje wifi en dataverkeer uit? Niet dat dit uit mag maken. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Staat Roaming soms aan???

Johann Sebastian Bach

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:40

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Op welke manier zet je je dataverkeer uit?

[ Voor 27% gewijzigd door Mad Marty op 07-03-2012 14:06 ]

Rail Away!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:53
pven schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:51:
Hebben die mails ook een timestamp die daadwerkelijk van afgelopen nacht is? Zet je je toestel overigens in airplane-mode of zet je met het handje wifi en dataverkeer uit? Niet dat dit uit mag maken. :)
De tijd van de mails inderdaad telkens van de afgelopen nacht.Ik zet het toestel niet in airplane mode maar zet data traffic en wifi uit met de desbetreffende widgets.
Ja maar dat zou niks mogen uit maken?
Mad Marty schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:06:
Op welke manier zet je je dataverkeer uit?
Via de standaard widget (net als de wifi)