Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds een aantal weken popcorn hour 300. Heb problemen met een aantal zaken. Geluid loopt niet synchroom en kan geen posters downloaden. Mijn bluray films geven geen beeld wel ondertitels.
Hoeveel externe hardeschijven kunnen eraan gekoppeld worden. Bij mij maar twee

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-02 14:52
Heb je de laatste firmware versie geïnstalleerd? En heb je een C-300 of een A-300?
Het forum voor een boel vragen (in het Engels) is te vinden op http://www.networkedmediatank.com/.
Hier op Tweakers is ook wel een forum over deze machines, maar dat is lang zo actief niet. Het is er voor de C-300 en de A-300.
Firmware vindt je hier.

Verwijderd

ik had inderdaad dezelfde vraag als hierboven heb je een A-300 of C-300?

welk merk bluray speler heb je erin gezet want deze zit er niet standaard in en de popcorn's hebben soms een beetje moeite met de compatibiliteit van sommige merken.

ook moet je kijken welke bestanden de popcorn aan kan want niet elk bestandstype wordt zonder problemen afgespeeld zo weet ik even uit mijn hoofd dat mkv bestanden het niet altijd even goed doen probeer je bestanden eens met avi of mpeg misschien dat dat helpt.

wat externe harde schijf betreft dat weet ik niet ik heb maar 1 externe hdd in mijn bezit :p

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT oad! :)

Zoals je ziet aan de reacties hierboven, mist er nog wat aan info in je topicstart. Om dat op t elossen kun je de Quickstart uit Het algemeen beleid gebruiken. Zo weet je dat je alle benodigde info hebt gegeven om goede hulp te krijgen. :)

Afhankelijk van het type speler kun je gebruik maken van de daarvoor bestemde topics, zoals die zijn aangegeven door user buzzbuzz68!

Succes! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.