Na veel zoeken toch maar besloten hier een topic te openen.
wij zijn op zoek naar een c1/aygo/107 met een budget van max 5000 euro.
Voor dat bedrag zijn mooie auto's verkrijgbaar maar toch heb ik nog wat vragen:
Als ik kies voor een model met 125k / 150k kilometers scheelt dat zo'n 1000 euro aanschafprijs. Is dat in het kader van betrouwbaarheid en onderhoudskosten een goede keuze?
Verder heb ik begrepen dat zeker 2012 en 2013 deze auto's nog wegenbelastingvrij zijn. Als daarna weer wegenbelasting voor de auto betaald moet worden wat zal daarvan het gevolg zijn voor de aanschafprijs.
Met andere woorden:
Is het een probleem voor het 3cylinder motortje om deze over de 2ton te jagen?
Wat is de beste keuze voor de restwaarde? (bijv een 2009 model met veel kilometers tegenover een 2006 model met weinig kilometers)
wij zijn op zoek naar een c1/aygo/107 met een budget van max 5000 euro.
Voor dat bedrag zijn mooie auto's verkrijgbaar maar toch heb ik nog wat vragen:
Als ik kies voor een model met 125k / 150k kilometers scheelt dat zo'n 1000 euro aanschafprijs. Is dat in het kader van betrouwbaarheid en onderhoudskosten een goede keuze?
Verder heb ik begrepen dat zeker 2012 en 2013 deze auto's nog wegenbelastingvrij zijn. Als daarna weer wegenbelasting voor de auto betaald moet worden wat zal daarvan het gevolg zijn voor de aanschafprijs.
Met andere woorden:
Is het een probleem voor het 3cylinder motortje om deze over de 2ton te jagen?
Wat is de beste keuze voor de restwaarde? (bijv een 2009 model met veel kilometers tegenover een 2006 model met weinig kilometers)