Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Heb vandaag een interview gehouden en dit opgenomen via tape a talk. De "beste" recorder die er voor mij uitkwam op de market. Eerst een aantal keer getest of die het goed deed want wilde natuurlijk niet dat ie het later niet meer terug kon spelen ofzo. Dit gedaan, en werkte allemaal goed.
Heb nu het interview gedaan, was ongeveer 1 uur, probeer net het .wav (wave) bestand te openen op mijn computer en die geeft aan:
"Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren."

Wat heb ik geprobeerd: media player, nero , een speciale .wav speler van internet maar die deden het allemaal niet. Ik heb ook de pro versie van het tape a talk gekocht waardoor ik het kon repairen ofzo, gedaan maar werkte ook niet.

Iemand enig idee? Alle andere bestanden speelt hij gewoon af... en precies deze niet, alle andere bestanden zijn wel stukken korter.
Ik kan het bestand eventueel naar je toe sturen.

Alvast bedankt

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Probeer mediaplayer classic eens. En uiteraard de laatste code's installeren. Normaal gesproken moet je ook in het programma zelf kunnen aangeven welke code ie gebruikt bij het opnemen lijkt me - dus die codec moet je ook gebruiken bij het afspelen :)

Overigens gebruik ik zelf voor dit doeleinde vaak SnagIt. Die neemt zowel video als audio op. Qua video heb je in jouw geval dan weliswaar een blanco plaatje, maar dat mag de pret niet drukken lijkt me :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:15:
Probeer mediaplayer classic eens. En uiteraard de laatste code's installeren. Normaal gesproken moet je ook in het programma zelf kunnen aangeven welke code ie gebruikt bij het opnemen lijkt me - dus die codec moet je ook gebruiken bij het afspelen :)

Overigens gebruik ik zelf voor dit doeleinde vaak SnagIt. Die neemt zowel video als audio op. Qua video heb je in jouw geval dan weliswaar een blanco plaatje, maar dat mag de pret niet drukken lijkt me :)
Kan bestand niet renderen zegt mediaplayer classic :( het bestand is dus beschadigd op de een of andere manier...

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:21
VLC al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, gebeurd niets mee

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 16:22
Lees eens met gspot oid. uit welk codec er wordt gebruikt.
http://www.headbands.com/gspot/v26x/GSpot270a.zip

nevermind |:( , de andere stukken spelen wel af.... eens door een WAV2MP3 tooltje heenhalen misschien dat het werk?

[ Voor 36% gewijzigd door Pascal op 07-03-2012 12:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/9ux1c3.png

Edit, met Wav2MP3 krijg ik hele harde ruis

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/qsk0oz.png

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 13:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb voor me gevoel wel 90 programma's gedownload, en uiteindelijk goldwave ofzo gedownload, hier kon je het als een .raw bestand openen, hierdoor hoorde ik super snel mensen praten haha, nu speel ik hem x0,45 keer af en dan hoor je precies een verdachte bij alberto stegeman praten maar je hoort het wel goed, hij doet het dus!
Thanks allemaal voor de hulp :D
Pagina: 1