Blue Orb draait niet........

Pagina: 1
Acties:

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:42
Ik heb gisteren een Blue Orb op mijn MX'je gezet.Ik keek BIOS hoeveel RPM hij draaide(heb hem op fan2 zitten die dit kan registreren), en wat staat er, 0 RPM :(.De fan zit niet goed genoeg op de "motor" waardoor hij niet draait.Kan ik de fan er zo uithalen zonder grof geweld te gebruiken en hem dan goed vastlijmen????

Verwijderd

Zou je niet gewoon terug naar de winkel gaan waar je hem gekocht heb.

Lijkt mij garantie.

Of je probeerd eerst nog even een andere fan header.

Verwijderd

zucht...Antoine?

Denk es na:
een GFIImx. Je hebt 'm niet ge-oc'ed. Waarom heb je dan in godsnaam een Blue-orb gehaald?

Die is alleen voor videokaarten die f*king heet worden. Omdat ze overgeklokt zijn.

En je hebt toch al koelribben op je kaartje?

Die GFIImx is een strak kaartje voor weinig geld. :Y)
Het is wel een koele kikker want zo'n blue orb heb je echt niet nodig.

btw heb m'n modem er weer effe in. Ik miste GOT te te erg >:)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:50
heeft de blue orb wel een derde draadje om de rotatiesnelheid te meten?

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

Is het een 3weg connector. zo nie zorg er voor dat je de plus op pin 1 zet.
en als het draaied as de fuck die kaart met mach 6 oc dan heeft die bleu orb nut
( zo niet als een window hebt is het mooi gezicht :) )

succes

Verwijderd

Hmm ga terug

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

terug ermee naar de winkel (zou vragen of ik geld terug mag)
want je hebt echt geen Blue orb nodig om je core te koelen bij een MX. Min core doet met een simpel 4-86 koelertje die ik nog had liggen 250 MHZ in windoos, 229 max in 3dmark.
Das dus hoog genoeg. En daar komt nog eens bij dat het overklokken van de core maar 0,1 FPS opleverd in een 3d spel. Het is gewoon niet van belang...
Je had beter heatsinks op je geheugen kunnen zetten... het overklokken daarvan heeft heel wat meer zin.

Geen inspiratie

Verwijderd

Op maandag 26 maart 2001 20:16 schreef They_killed_DE_PAUS het volgende:
zucht...Antoine?

Denk es na:
een GFIImx. Je hebt 'm niet ge-oc'ed. Waarom heb je dan in godsnaam een Blue-orb gehaald?

Die is alleen voor videokaarten die f*king heet worden. Omdat ze overgeklokt zijn.
Dat is niet waar dude. Een vriend van me heeft zo'n blauwe Mx van hercules. Haalde dat ding uit de comp en toen was de heatsink nog fucking warm. Dus heeft echt wel zin.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
terug naar af en ontvang een nieuw orbje.

wil je eens voelen hoe warm die "oude" 3d prophet van hercules (gef256) word ??.. je brand je poten hoor!, en dan zit er zelf een fan op.... maar ff uit nieuwschierigheid , wat ga je erop vooruit in fps in overclockmode in ut ??

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

hoeveel in ut weet ik niet..

maar wel bij infiltration 2.85 (UT Mod)..
ging ik van 33fps naar 40fps!!

en van 4600 3dmarks naar 5616!! >:)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 13:21
je zegt dat hij in het bios 0rpm aangeeft... draait hij wel? kijk ffe naar je orb al ie aanstaat
Pagina: 1