Toon posts:

flac tags (of vorbis comments) support

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een uitgebreide muziekverzameling in flac opgeslagen en zoek een media speler apparaat dat flac tags (of vorbis comments) ondersteunt. Ik wil liefst een apparaatje zonder harddisk dat ik ook voor video kan gebruiken.

ps
Ik heb van alles gegoogled om hier meer over te weten te komen en ik kom alleen bij sourcefourge iets concreets tegen maar dat zijn heel oude verwijzigingen (URL's die niet meer bestaan).

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
net lees ik dat er een nieuwe firmware uit is van mede8er met ondersteuning voor vele tags waaronder voor flac in de music jukebox indien gescand met tagscanner.

zie bijv http://www.mede8erforum.c...ic=8068.msg50920#msg50920

tagscanner
http://www.xdlab.ru/en/index.htm

heeft iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 05:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Welkom op GoT F. Udo.

Om te beginnen is het belangrijk dat je zelf ook wat speurwerk doet zonder zomaar een topic te openen. Op GoT wordt wat eigen initiatief verwacht. Zeker op het onderwerp mediaplayers zijn legio topics en kan je vanalles vinden.

Gezien de plek waar je hebt gepost gaat het je om aankoopadvies. Aankoopadvies is altijd moeilijk te geven zonder dat de complete info. Dat bestaat minimaal uit de mogelijkheden die een apparaat moet hebben en de prijs die je bereid bent te betalen.

Dan nu een setje in een goede richting ;)
Waarom je laten beperken door standaard mediaspelers? Zelf ben ik gebruiker van een Zotac AD10 met Openelec erop. Werkt als een trein, makkelijk te installeren en regelmatig updates. Alles open source en ondersteuning voor lezen van taggs in "alle" formaten en stopt het geheel ook nog eens makkelijkvoor je in een library.

Voor beter advies moet je even aangeven wat je randvoorwaarden zijn zoals:
met / zonder hdd
welke video formaten
moet het ook werken zonder bediening via de tv
welke randapparatuur wordt het geheel op aangesloten en met watvoor kabel wil je dat het liefst.
hoeveel geld wil je aan het geheel uitgeven
etc.