Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Enquête Tweakers Pricewatch Belgie

Pagina: 1
Acties:

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-11 22:10

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Beste Geachte Redactie,

vanochtend kreeg ik het verzoek om mee te doen aan de enquête over de Pricewatch en de mogelijkheden om deze in / voor België uit te breiden met Belgische (web)shops.
Ik heb deze enquête naar eer en geweten ingevuld, maar gaandeweg kreeg ik de indruk dat ik werd aangezien als Belgische bezoeker van de site.
Dit is zeker niet het geval, aangezien ik in mijn profiel heb aangegeven dat ik uit Gilze kom.

Welke selectiecriteria hebben jullie voor deze enquete gebruikt? Misschien een x-aantal kilometer van de Belgische grens (dat kan namelijk wel, aangezien ik een "grensgeval" ben ;) ).

Zoals ik al zei; Ik heb de enquête naar waarheid ingevuld, maar ik krijg de impressie dat ik niet de doelgroep ben waarvoor de enquête opgesteld is.

Matis

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Verwijderd

Nog een puntje: Ik heb ook de enquete ingevuld. Maar na het invullen zie ik tot mijn verbazing weer die beige balk verschijnen met het verzoek om de enquete in te vullen. Waarom verdwijnt die niet als je al een keer hebt meegedaan?

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-11 22:10

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:24:
Nog een puntje: Ik heb ook de enquete ingevuld. Maar na het invullen zie ik tot mijn verbazing weer die beige balk verschijnen met het verzoek om de enquete in te vullen. Waarom verdwijnt die niet als je al een keer hebt meegedaan?
Ohja, nog een puntje van aandacht. Ik ondervond dit "probleem" ook op mijn tablet thuis. Nu ik op de PC op mijn werk zit, krijg ik de balk niet meer.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Matis schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:22:

Welke selectiecriteria hebben jullie voor deze enquete gebruikt? Misschien een x-aantal kilometer van de Belgische grens (dat kan namelijk wel, aangezien ik een "grensgeval" ben ;) ).
Dat is dan een behoorlijk aantal kilometers geweest, want ik kom namelijk uit Leeuwarden. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door SR8 op 07-03-2012 09:30 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:24:
De enquête zelf is extern uitbesteed; wij kunnen niet zien of iemand hem al ingevuld heeft of niet. Je zal de melding dus zelf moeten sluiten...

Intentionally left blank

• Gillepils
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-02-2024
Hoi,

ik was de enquete aan het invullen en kwam plots weer op de beginpagina terecht. Ik heb deze dus ook niet volledig kunnen doorlopen...

Edit: de tweede keer is het wel gelukt.

Een tip nog voor de Vlaamse pricewatch: het zou interessant zijn om Nederlandse winkels net over de grens mee op te nemen. Die zijn doorgaans goed koper...

[ Voor 41% gewijzigd door Gillepils op 07-03-2012 22:02 ]

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-11 15:08
Iets klopt er niet.

Ik zit nl. in Duitsland en kreeg ook de melding over de pricewatch België.
Verkeerde selectie op IP's?

mountainbiker

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-11 23:23

EektheMan

DPC

Ik krijg de melding ook, maar woon dan ook in Belgie, Brussel.

Maar de 1ste vraag in de enquete is een beetje onduidelijk: Waar komt u vandaan?
Bedoelen jullie daarmee de nationaliteit of de huidige woonplaats van de Tweaker?

Ik heb het ingevuld naar mijn paspoort, Nederland. Alhoewel ik daar maar een deel van mijn leven heb gewoond en zeker de laatste 15 jaar niet meer..
Dat was meteen het einde van de vragenlijst. Waarschijnlijk omdat met de vraag de woonplaats wordt bedoeld en niet nationaliteit.

Jammer dat ik de enquete niet kan invullen. Voor de rest ben ik blij te lezen dat er gewerkt wordt aan de Belgische pricewatch. Belgie mist een goede prijsvergelijker op ICT gebied.
Ook wil ik hierbij de kans aangrijpen om een compliment aan de redactie te geven over de toegenomen hoeveelheid nieuws over Belgie. Hopelijk brengt dit een groei aan Belgische bezoekers op en als ik een beetje verder droom zelfs een verslaggever die zo nu en dan de grote ICT EU, Google en MS events hier in Brussel bezoekt.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-11 08:15

Pixeltje

Woo-woohoo!

EektheMan schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:42:
Ik krijg de melding ook, maar woon dan ook in Belgie, Brussel.

Maar de 1ste vraag in de enquete is een beetje onduidelijk: Waar komt u vandaan?
Bedoelen jullie daarmee de nationaliteit of de huidige woonplaats van de Tweaker?
Die vraag heb ik niet eens gehad. Anders had ik de enquête niet in kunnen vullen.. Ook ik woon in Nederland (al 23 jaar ofzo) maar heb de enquete wel ingevuld, pas toen ik al bijna klaar was kreeg ik de indruk dat er vanuit gegaan werd dat ik een Belg was.. Egostrelende gedachte, maar voor de resultaten van de enquete misschien niet zo handig.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• RickMayall
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-03-2022
Ik ben vlaming en heb dus deze enquete correct aangeboden gekregen. Al enkele malen geprobeerd (IE, FF, Chrome en via Playbook) maar ik geraak niet voorbij de vraag of ik recentelijk electro producten gekocht heb. De enquete geeft aan dat het verplicht is bij de eerste vraag iets aan te duiden, wat ik ook met elk bolletje geprobeerd heb... maar helaas.
Pagina: 1