"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Verwijderd
T.net noemt bij de overige artikelen wel altijd de naam v/d fabrikant.
Andere artikelen (onder betreffend artikel) beginnen n.l. met;
Asus
Cooler Master
Acer
Intel
HP
Panasonic
Netgear
Acer
En ga zo maar even door.
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 09:33 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
nieuws: Vastgoedreus Corio maakt gratis wifi in winkelcentra beschikbaar
nieuws: Proview eist direct exportverbod iPad vanuit China
nieuws: Xilence introduceert Black Hornet-behuizing
Astrolabe, Corio, Proview en Xilence. Niet echt bekende namen (voor mij in elk geval), toch genoemd in de titel.
Ik kan eigenlijk zo snel niet een titel van een nieuwspost vinden waarin "Bedrijf" gebruikt wordt in plaats van de naam van het bedrijf.
Haha, dit klinkt als : Ik is groot maar zij zijn kleinDelpozo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:25:
Wij vonden van wel, maar alles is relatief.
Verwijderd
Wat een kul argument.RoD schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:50:
Bij bekende bedrijven wel, maar ik vermoed dat niemand Roccat kent. Daarom staat er bedrijf.
Roccat wordt niet bij naam genoemd omdat ze niet bekend genoeg zijn. Nederland's beste techsite [1] heeft grote invloed op de naamsbekendheid van Roccat.
Wordt daar wat mee gedaan? Nee hoor.
Het lijkt net of 1 van de crew mensen een negatieve ervaring met Roccat heeft, of dat zij weigeren demo spul op te sturen naar T.net
Erg flauw.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 15:12 ]
Wij hebben niets te maken met het zorgen voor naamsbekendheid van Roccat.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:10:
[...]
Wat een kul argument.
Roccat wordt niet bij naam genoemd omdat ze niet bekend genoeg zijn. Nederland's beste techsite [1] heeft grote invloed op de naamsbekendheid van Roccat.
Wordt daar wat mee gedaan? Nee hoor.
Het lijkt net of 1 van de crew mensen een negatieve ervaring met Roccat heeft, of dat zij weigeren demo spul op te sturen naar T.net
Erg flauw.
The devil is in the details.
Verwijderd
Leg dan maar eens uit waarom jullie andere, kleine bedrijven, wel bij naam noemen en Roccat niet.RoD schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:11:
[...]
Wij hebben niets te maken met het zorgen voor naamsbekendheid van Roccat.
Het is een individuele afweging per bedrijf wat duidelijker overkomt. Het bedrijf noemen (wat meestal gebeurt) of er "bedrijf" van maken bij onbekende fabrikanten.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:16:
[...]
Leg dan maar eens uit waarom jullie andere, kleine bedrijven, wel bij naam noemen en Roccat niet.
"Bedrijf" klinkt zo algemeen namelijk, nergens in het artikel staat ook wat voor soort bedrijf het is.
Verwijderd
Een individuele afweging gebaseerd op de bekendheid van fabrikanten.RoD schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:18:
[...]
Het is een individuele afweging per bedrijf wat duidelijker overkomt. Het bedrijf noemen (wat meestal gebeurt) of er "bedrijf" van maken bij onbekende fabrikanten.
Welke maatstaaf hanteren jullie bij bepaling van deze naamsbekendheid?
Bijvoorbeeld Raspberry, vanaf wanneer heeft de crew bepaald dat dit niet langer een onbekende naam is?
Ik zou ook nog graag antwoord willen zien op de stelling van Luit in "nieuws: Bedrijf introduceert toetsenbord met iPhone-dock"
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 16:11 ]
Ik denk dat iedereen die begrijpend lezen heeft geleerd op de basisschool wel tot de conclusie kan komen bij het lezen van een zin als "Roccat introduceert X" dat Roccat een bedrijf of organisatie is. De enige goede reden om toch 'bedrijf' te gebruiken vind ik is als de bedrijfsnaam zo lang is dat het opmaakproblemen veroorzaakt op de website. Overigens lijkt dit een trend te zijn van de afgelopen tijd: ik kan mij niet herinneren dat er jaren geleden veel gebruik gemaakt werd van 'bedrijf' in titels.RoD schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:50:
Bij bekende bedrijven wel, maar ik vermoed dat niemand Roccat kent. Daarom staat er bedrijf.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"Accessoirebouwer Roccat komt met toetsenbord met Iphone-dock" had (volgens mijn telling) gewoon gepast in de layout.. waarom dan niet zoiets?
Diverse andere "onbekende" bedrijven worden wel bij naam genoemd, dus het argument onbekend bedrijf is een beetje sneu wat mij betreft.
Toch een beetje jammer.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
[ Voor 5% gewijzigd door Joost op 07-03-2012 20:07 ]
Ik ben helemaal geen stagiair
Ik heb Roccat toegevoegd omdat er expliciet om gevraagd wordt hier. Als ik het artikel had geschreven had er enkel accessoiremaker gestaan. Dit omdat Roccat inderdaad een onbekend bedrijf bedrijf in een markt waar we weinig over schrijven. Namen als Buffalo en PNY zitten veel meer in het Core-segment, waardoor ze bij onze doelgroep ook relatief bekender zijn.