Xbox 360 herstelleen naar legale firmware

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 15:59
Goedenavond,

Ik heb van mijn baas zijn oude Xbox 360 gehad, maar helaas is deze omgebouwd. Volgens mij had hij het erover dat de firmware van de dvd-speler geflasht is. Nu zit ik daar eigenlijk niet echt op te wachten, ik koop liever games om ze online te kunnen gaan spelen. Nu heb ik een tijdje op Google zitten kijken maar ik kan niks vinden over of het uberhaupt mogelijk is om de originele firmware terug te zetten, en van Yahoo answers word ik ook niet echt wijzer. Is dit mogelijk of kan ik beter een nieuwe Xbox aanschaffen?

Met vriendelijke groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-09 16:29
hey
http://www.360-hq.com/xbox-tutorials-61.html
volgens dat artikel kun je hem terug flashen heb alleen geen idee of dat genoeg is.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:18
zelfs als je terugflasht is er geen garantie dat MS je niet vroeger of later alsnog banned (dat gaat in waves en kan echt maanden nadat je 'betrapt' bent zijn).
waarschijnlijk ben je beter af deze 360 te ruilen met iemand die een omgebouwde zoekt en zelf een originele heeft (ze zijn er!). zul je een paar tientjes op bijleggen waarschijnlijk maar dan weet je in elk geval zeker dat je dadelijk niet met, voor jouw toepassingen, een brick zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosss
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 17:33
Optie 1: De DVD drive opnieuw flashen met de nieuwste 'aangepaste' firmware waar je, op dit moment, volledig online kunt spelen zonder geband te worden. Wel wat criterias.
Optie 2: De DVD drive opnieuw flashen met de originele firmware. Je zal vroeg of laat alsnog geband kunnen worden maar de kans is kleiner dan optie 1.
Optie 3: Koop een nieuwe Xbox en verkoop deze. Kost je geld maar is vanaf het begin meer zekerheid.

Mijn bescheiden mening: Optie 2, kijken hoe het zal verlopen, wordt je geband kan je alsnog een nieuwe xbox kopen met de originele spellen die je dan toch al hebt..