Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Enquête Pricewatch België

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dat soms alleen bedoeld voor belgie? Dan mag dat wat duidelijker vermeld worden. Ik vermoed dat het alleen voor belgie is omdat 'ideal' ontbreekt in de keuzelijst. Een groot deel van de nederlanders gaat daar natuurlijk op stemmen. :)

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een filter op land was inderdaad praktisch geweest. Ik als Nederlander krijg de enquete hier in Duitsland voorgeschoteld ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ahh. Maar dat is dan raar. Ik heb netjes mijn woonplaats ingevuld, en dat werkt ook naar behoren in V&A.

/me nederlander

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 00:12 ]

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:15

Speedmaster

Make my day...

Sterker nog, woon in Nederland en krijg deze ook. Wellicht IP filter toepassen / e-mail adres land is be...?

[ Voor 13% gewijzigd door Speedmaster op 07-03-2012 00:12 ]

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 09:28

Pogostokje

* twiet *

Dit kwam ik ook vragen. Met mijn nederlandse IP zat ik toch even mij af te vragen wat ik met een enquete moet voor Belgie. Het was mij niet duidelijk of dit de bedoeling was.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik heb 'm aangeklikt, en krijg in Chrome op elke pagina een javascript-alert met de melding "Error marking as unread!". FYI. :)

[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 07-03-2012 00:33 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mischien dat de zuidkant van Nederland hier ook aan mee kan doen? Dat zij dicht bij de grens wonen en nog wel eens wat shoppen bij de zuiderburen (stond volgens mij iets van 'vlaamse bezoekers' en niet expliciet 'belgie' :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zie ook berichten van mensen in de VS en hierboven ook DLD. Enig IP-filter gaat niet goed :+

Na invullen blijft de alert overigens staan, gaat pas na expliciet op de knop drukken weg.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Er zit trouwens een foutje in:
MaximusTG schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:48:
In de enquete over de pricewatch ivm Vlaamse bezoekers:

"Ik heb in totaal veel tijd besteedt aan het zoeken naar informatie voordat ik het product kocht"
Had ik gepost in het spel- en tikfoutjestopic, maar moet blijkbaar hier in dit geval ;).

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Er zal ongetwijfeld iets niet helemaal goed zijn gegaan bij het versturen van de uitnodigingen. Onze excuses daarvoor. Het is echter niet dermate storend om daar nu mensen voor uit hun bed te bellen. Klik op [sluiten] en je bent er van verlost. :)

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:36

painkill

Pain(k)(ill)

Als zelfs ik met een IP in Hengelo NLD en een woonplaats ingevuld nog een enquete krijg dan ga ik er toch van uit dat iedereen hem heeft gehad.. Ik vul hem wel in trouwens :P

Mijn SNES verzameling!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:15

Boss

+1 Overgewaardeerd

Alleen jammer van de resultaten. Nu krijgen jullie geen 'Vlaamse' mening, met al die vervuilende NL antwoorden ertussen...

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 13:53

job

Deze ochtend werd ik verrast door het volgende bericht bovenaan mijn browser:
Enquête Pricewatch België

Tweakers.net wil de Pricewatch beter afstemmen op haar Vlaamse bezoekers. Daarom zijn wij erg benieuwd naar uw mening
en willen we u graag een paar vragen stellen in de vorm van een enquête. U kunt deze hier vinden en duurt maximaal twee minuten.
Ik vraag mij echter af of deze enquete wel voor mij, Nederlander, bedoeld is.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Toen ik de uitnodiging zag (zonder op de titel te letten) dacht ik in eerste instantie nog even dat deze misschien wat onhandig geschreven was ('we willen afstemmen op vlaamse bezoekers, maar we willen meteen de algemene mening peilen'), Met het idee dat er wellicht een vraag in zou zitten om te bepalen in welk land je woont. Wellicht juist interessant om die verschillen te zien in resultaten.

Desktop | Server | Laptop

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik kreeg hem ook, dacht dat het komt omdat ik tegenwoordig in Belgie woon en jullie dat op het ip gezien hadden, maar vond het ook al vreemd dat ideal er tussen stond als betaalmogelijkheid.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Het was de bedoeling dat enkel bezoekers uit België de enqûete voorgeschoteld kregen. We fixen het asap.

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Er is ook goed nieuws, ik, als Belg zie de enquete staan.
Sterker nog, hij blijft gewoon staan, ook al heb ik 'm ingevuld ;)

[ Voor 3% gewijzigd door filenox op 07-03-2012 09:03 ]

• psygarden
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-01 16:37
als ik (als belg) de enquete probeer in te vullen, keer ik op willekeuringe momenten terug naar de startpagina als ik op "next" klik, het formulier werkt verre van normaal.

FF10.0.2

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

zeef schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 01:04:
Er zal ongetwijfeld iets niet helemaal goed zijn gegaan bij het versturen van de uitnodigingen. Onze excuses daarvoor. Het is echter niet dermate storend om daar nu mensen voor uit hun bed te bellen. Klik op [sluiten] en je bent er van verlost. :)
We bellen toch niet? Er is een topic gestart. :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
zeef bedoelde dat het niet storend genoeg was om de verantwoordelijke mensen om 1 uur snachts uit hun bed te bellen om het meteen te fixen..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En terecht, de bereidheid om om 2 uur 's nachts uit bed gebeld te worden zou ik idd vooral 'bewaren' voor vervelendere zaken :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• zeef
Gelukkig zijn de Nederlanders niet al te moeilijk weg te filteren uit de resultaten. Betaalwijze : x anders: iDeal. :+

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Overigens staat er in één van de vragen een dikke dt-fout :P Ik denk in de vraag over hoeveel je besteed hebt aan het gekochte product.

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Kuch kuch;

MaximusTG in "Enquête Pricewatch België"

Die had ik gisteravond al gemeld.. ;)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Heb ik ook al gemeld aan de persoon die de enquête heeft maakt :)

• Cafe Del Mar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-11 14:52
Ik (Belg zijnde) ben wel nieuwsgierig hoeveel Belgen geregistreerd staan bij Tweakers (Belgen als in nationaliteit)

Ik ben ook nieuwsgierig naar het doel van deze enquete. Ik heb eigenlijk nergens heel specifieke vragen gekregen. Ik heb nergens suggesties kunnen doen, jammer...

...of laat ik het hier posten :)
Het zou ideaal zijn mocht er een afstandfilter in de pricewatch worden ingebouwd. Als Belg weet ik heus wel waar Eindhoven en Breda liggen, maar een shop uit (danku Google Maps) Goirle of Haghorst ga ik niet meteen in ogenschouw nemen. Dat zou maken dat ik niet elke shop apart moet opzoeken, maar dat meteen duidelijk is of een shop binnen een redelijke range valt vanaf een Belgische grootstad (zeg maar: Antwerpen ;))

• zeef
Cafe Del Mar schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:08:
Ik (Belg zijnde) ben wel nieuwsgierig hoeveel Belgen geregistreerd staan bij Tweakers (Belgen als in nationaliteit)

Ik ben ook nieuwsgierig naar het doel van deze enquete. Ik heb eigenlijk nergens heel specifieke vragen gekregen. Ik heb nergens suggesties kunnen doen, jammer...

...of laat ik het hier posten :)
Het zou ideaal zijn mocht er een afstandfilter in de pricewatch worden ingebouwd. Als Belg weet ik heus wel waar Eindhoven en Breda liggen, maar een shop uit (danku Google Maps) Goirle of Haghorst ga ik niet meteen in ogenschouw nemen. Dat zou maken dat ik niet elke shop apart moet opzoeken, maar dat meteen duidelijk is of een shop binnen een redelijke range valt vanaf een Belgische grootstad (zeg maar: Antwerpen ;))
Misschien heb je deze discussie even gemist : Wat kan er beter in de Pricewatch voor Vlaamse Tweakers? :)

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-11 13:46

thommich

Belg

job schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:03:

[...]

In de enquête wordt gevraagd of je Nederlander of Belg bent, dus blijkbaar kunnen Nederlanders ook meedoen :)

• zeef
thommich schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:24:
[...]

In de enquête wordt gevraagd of je Nederlander of Belg bent, dus blijkbaar kunnen Nederlanders ook meedoen :)
Dat kon maar was niet de bedoeling.
job schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:03:

[...]

Neen. :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 13:53

job

Ah, bedankt voor de reactie.
En uiteraard bedankt voor het mergen van mijn reactie naar dit topic.
Pagina: 1