• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hallowa,

Ik heb een 7970 met een Samsung SA950D.
Via DVI-D kan ik de boel niet aansluiten omdat de DVI-D poort op mijn videokaart problemen geeft. Deze zorgt voor flikkeringen onderin beeld. Dit heb ik getest met meerdere kabels op meerdere monitoren. Het probleem verdwijnt zodra ik er een verloop stukje tussen doe naar de displayport. Of HDMI gebruik.

Nu wil ik op 120HZ gamen, iets wat niet kan via een HDMI kabel.
Kan ik nu gewoon een mini-displayport - displayport kabel kopen en deze aansluiten?
7970 heeft mini displayport
Scherm heeft displayport
En kan ik dan wel gebruikmaken van 120HZ?
Of moet ik dan nog een adapter kopen?
Of eventuele andere opties?
(Ik heb geen zin om mijn videokaart hiervoor RMA te gaan sturen als ik dit zou kunnen omzeilen.)

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-02 15:09
kort gezegd: yep! Met DP moet dat gegarandeerd werken...

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Maar dan kan jeje videokaaart ook nooit meer verkopen aan iemand... lekker handig met een videokaart die nu 500 euro waard is... over 2 jaar krijg je er nog 300 euro voor

[ Voor 45% gewijzigd door A87 op 07-03-2012 11:27 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Klopt. Ik koop om de 2 a 3 jaar een nieuwe pc. Mijn oude onderdelen hebben dan altijd een 2de leven in mijn 2de PC voor lan doeleinden. Tegen de tijd dat die daar weer uit komt is de kaart zo veroudert dat die niks meer waard is.
Buiten dat kan hij wel worden verkocht met een verlengstukje display to dvi. De meeste mensen hebben toch geen 120HZ scherm.

Ik heb nu een displayport kabel erin zitten. Tot nu toe (klop klop) werkt het perfect :)

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Kan je je kaart niet RMA sturen dan?

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD