Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop met draaischarnier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

In verband met presentaties in kleinte ruimtes(ruimte zonder beamer, aanwezigheid van max 3 personen, geen tweede scherm aanwezig) ben ik op zoek naar een laptop waarvan ik scherm horizontaal kan draaien zodat degene rechts of links van mij het scherm kan zien zonder dat ik het hele apparaat moet draaien. Klinkt misschien een beetje raar, want waarom draai je niet gewoon het hele apparaat? Maar ik vind dat niet zo professioneel staan en ze zien me al aankomen met een extern scherm onder mijn armen... ;-)

Enfin ik dacht altijd dat zulke laptops wel bestonden, zoiets staat me vaag bij. Alleen zie ik nu alleen van die laptop/tablet combinaties van Dell en Lenovo. Maar ik ben alleen op zoek naar een "normale" laptop met een scherm dat horizontaal kan draaien. Ik loop/surf nu alle winkels en merken af maar ik kan niet zo heel veel vinden.

De vraag is: bestaan deze laptops uberhaupt wel en zoek ik verkeerd?

Alvast bedankt!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 13:44

Spockz

Live and Let Live

Je kunt ook een draadloos mini toetsenbordje en muis nemen. Dan kan je de laptop draaien zonder dat je je in allerlei bochten hoeft te wringen. :)

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

Topicstarter
O dat is in principe ook wel een idee :D

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dit zijn de "originele" tablet PC's.
HP heeft ze ook nog: Bijvoorbeeld, HP EliteBook 2760p Tablet PC

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

• Genetai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 19:40
Ze zijn er wel, heb ff google gevraagd om "rotating laptop screen" en HP heeft ze sowiezo. Maar dit lijkt met echt één van de weinige echte goeie redenen om een tablet te nemen :P Plus, dat staat ook nog eens echt professioneel imo, iig als het om presenteren gaat. Als je werk drone bent moet je niet met tablet aankomen natuurlijk :)

http://www.google.nl/sear...&sei=D2pWT-6MNsbqOdjTvOII

Verwijderd

Topicstarter
Super dat jullie willen meedenken.

Vaak moet ik nieuwe functies uitleggen aan hoofden van bepaalde afdelingen en dan is het vaak een manager van de [naam afdeling] + nog iemand. Vandaar de kleine ruimte/tafel presentaties.

Ik heb hier een Ipad 2 liggen(was ooit een relatiegeschenk) en waarschijnlijk kan ik die ook gebruiken, ik zit alleen zo te denken dat als je een presentatie moet geven aan twee personen dan is het misschien handig om een houder te hebben + draadloze muis(jailbreak) en toetsenbord voor de Ipad. Zet de Ipad dan in het midden neer(want anders kan de één het wel goed zien en de ander niet) voor de personen en bedien ik het op afstand(stoel ernaast). Wat zijn die ipad spullen prijzig trouwens... :o

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 10:27

Eguna

AMD is liev

Afbeeldingslocatie: http://www.cirond.com/wp-content/uploads/2010/05/hp-launches-touchsmart-tm2-convertible-laptop-0.jpg

My life for hire!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:41
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:50:
Maar ik vind dat niet zo professioneel staan en ze zien me al aankomen met een extern scherm onder mijn armen... ;-)
Je hebt tegenwoordig ook kleine en makkelijk draagbare USB powered monitoren, zoiets bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://support.lenovo.com/ContentResources/images/lt1421_monitor_one.jpg

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:53

Fiber

Beaches are for storming.

Staan nog gewoon in de Pricewatch... Naast HP heeft ook Lenovo er nog een:
http://tweakers.net/price...kn2HFTutDucsgpdfoY4M-pfQB

Volgens mij zijn er ook losse laptop schermpjes te koop voor dit soort doeleinden.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Verwijderd

Fiber schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 01:03:
Volgens mij zijn er ook losse laptop schermpjes te koop voor dit soort doeleinden.
In 768p kutresolutie, ja :P Erg praktisch zijn die dingen ook niet echt, vind ik. als je wilt dat diegene naast je iets kan zien, koop een goed scherm

De term is inderdaad tablet PC's. Alle zakelijke merken hebben meerdere dingen. Kijk eens rond op de site van dell of in de pricewatch bij HP en lenovo's.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:23
Hoe groot moet het scherm zijn?
Vroeger had je nog zo'n asus eee pc T101MT (10")

Is een all-in-one pc anders niks? Dan draai je ook alleen het 'scherm'.
(plus je hebt voor relatief weinig geld een groot scherm)

En zoals gezegd, los toetsenbordje en muis.

Verwijderd

Topicstarter
@Fiber/ Eguna Thanks voor de link! Nu heb ik een heel overzicht.

@Nielson wow ik wist niet dat die dingen ook bestonden... :o

@mitsumark Een 10" is prima, een ipad zit ook in die richting.

Ok ik heb nu ineens heel veel opties: De "elitebooks" van HP/Lenovo, los scherm van Lenovo(etc), Ipad met muis en toetsenbord. Ja ik kom er wel uit denk ik :D Ik zal binnenkort nog posten wat het is geworden indien daar interesse naar is. :)

(zit sterk te denken aan het Lenovo scherm, ziet er ook nog eens goed uit maar dat is een kwestie van smaak)

Update: Meteen maar de knoop doorgehakt! Ik heb het scherm van Lenovo(plaatje van Nielson) gekocht. Ik denk dat het nog beter staat dan een draaibaar scherm op een laptop of een muis en toetsenbord aansluiten op een Ipad. Vooral als ze tegenover je zitten.

Bedankt allemaal voor de suggesties! _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 11:54 ]

Pagina: 1