Sinds een tijdje duurt het ong 15sec voordat mijn computer weer uit slaapstand komt. Als ik de computer in slaapstand zet gaat het wel gewoon vlot, maar als ik hem er dan uit wil halen d.m.v. de aan/uit knop dan beginnen de fans wel te draaien, maar het beeldscherm blijft zwart. Dan na ong. 15 sec komt het beeld te voorschijn en is er niks aan de hand.
Het vreemde vind ik dat de computer dit eerst niet deed, en naar mijn weten dus ook niks heb aangepast in de bios wat dit probleem misschien zou kunnen veroorzaken.
In de Bios is ingesteld dat de computer in S3 slaapstand moet gaan, wat dus ook goed gaat.
Ik zou verder niet weten hoe ik de computer weer snel uit slaapstand kan halen, dus graag jullie hulp.
Hardware: gallery: Verzo
Het vreemde vind ik dat de computer dit eerst niet deed, en naar mijn weten dus ook niks heb aangepast in de bios wat dit probleem misschien zou kunnen veroorzaken.
In de Bios is ingesteld dat de computer in S3 slaapstand moet gaan, wat dus ook goed gaat.
Ik zou verder niet weten hoe ik de computer weer snel uit slaapstand kan halen, dus graag jullie hulp.
Hardware: gallery: Verzo