Browser internet explorer 9 loopt steeds vast?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khalid7
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-07 10:59
Me internet explorer 9 browser loopt heel vaak vast. waneer ik zeg maar op het icoontje druk doet hij het soms wel maar meestal geeft die gewoon niks aan en loopt hij vast. Ik open dus heel vaak internet via me msn meld ik me aan bij msn en druk ik op hotmail dan gaat die na de site van me hotmail zo doet die het wel. Maar wanneer ik zelf op me internet icoontje druk loopt hij heel vaak vast wie weet het probleem?
Ik dacht zelf dat het aan de invoegtoepassingen licht maar heb echt alles bijna uitgeschakeld nog steeds hetzelfde verhaal. Maar wanneer ik zeg maar met me rechter muisknop op de internet icoontje druk en doe dan als administratie uitvoeren dan doet hij het wel? terwijl ik gewoon de administrator ben heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Een simpele oplossing is dit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:14
flauw, maar ik ben het er mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

jugger naut schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:31:
[...]

flauw, maar ik ben het er mee eens
Ik ook
khalid7 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:27:
Me internet explorer 9 browser loopt heel vaak vast. waneer ik zeg maar op het icoontje druk doet hij het soms wel maar meestal geeft die gewoon niks aan en loopt hij vast. Ik open dus heel vaak internet via me msn meld ik me aan bij msn en druk ik op hotmail dan gaat die na de site van me hotmail zo doet die het wel. Maar wanneer ik zelf op me internet icoontje druk loopt hij heel vaak vast wie weet het probleem?
Ik dacht zelf dat het aan de invoegtoepassingen licht maar heb echt alles bijna uitgeschakeld nog steeds hetzelfde verhaal. Maar wanneer ik zeg maar met me rechter muisknop op de internet icoontje druk en doe dan als administratie uitvoeren dan doet hij het wel? terwijl ik gewoon de administrator ben heel vaag
ff samengevat:
Alleen wanneer je IE via de taakbalk start loopt ie vast, win7 (32bit of 64bit?), als je 64bit hebt, kun je last hebben van de 64bit versie, maar in 't start menu vindt je de 32bit versie, die werkt iets beter (af en toe :/ )
(Moet soms wel naar zo'n hopeloze ie6 site, en dat pakt chrome (en firefox) niet)
Bijzondere startpagina misschien?

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:12
Ga eens via configuratiescherm naar Internet-opties
Daar bij geavanceerd --> Geavanceerde instellingen herstellen
Iets lager kiezen voor Opnieuw instellen (persoonlijke instellingen verwijderen AANvinken)

Als dat uitgevoerd is, je icoontje opnieuw gebruiken om Internet Explorer te starten.
Bij accelators alles uitschakelen, verder kan je je eigen smaak volgen.

Dat zou al beter moeten werken.

offtopic:
Ik vond het wel geen pretje om je topicstart te lezen. Je kan beter iets kortere zinnen gebruiken, en misschien wat schematischer:
  • Als ik X doe, gebeurt er Y.

[ Voor 23% gewijzigd door BeArt op 06-03-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khalid7
Dankjewel iedereen voor het hulp maar ik wil niet overstappen naar iets anders En inderdaad ik heb windows 7 64bits maar had ook de 32 bits en kreeg nog steeds hetzelfde fout waar het aan ligt weet ik echt niet. Beart ik heb de stappen wat u heeft geschreven gevolgd maar jammer genoeg nog steeds hetzelfde:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khalid7
niemand die het probleem weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:56
Eerlijk gezegd denk ik dat je een of ander virus of malware hebt opgelopen. MSN is echt verschrikkelijk wat dat betreft, ik denk dat je het daarin moet zoeken.

Overigens is 'overstappen' naar Chrome een goed idee, ik snap niet waarom je daar niet aan wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khalid7
het is ook geen virus want heb hetzelfde ook bij me andere pc gehad windows 7 32bits met internet explorer 9 deed hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethernal Five
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Redenen om naar chrome over te stappen:
1. Veiliger
2. Stabieler
3. Sneller
4. Add-ons
5. Gebruiksvriendelijker
6. ???
7. Profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Sinds introductie gebruik IE9, en het werkt bij mij gewoon perfect.
Zelf chrome gebruikt (laaste versie) maar sneller merk ik weinig van (soms is trager (youtube openen, flash laden))

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khalid7
niemand die me kan helpen met het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
khalid7 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:30:
Kennelijk is iedereen ondertussen gebrainwashed door Google ;)

Maar heb je het probleem ook in de veilige modus?
Goed gechecked op virussen en andere malware? Draai anders dit tooltje eens:
meuk: SuperAntiSpyware 5.0.1146

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khalid7
iva_bigone deze is toch hetzelfde als ad aware? want ik heb op me pc ad aware en avg2012?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
Mensen, een discussie over Chrome en IE9 zit de TS duidelijk niet op te wachten. Zullen we daar over ophouden en ons richten op het probleem van de TS?

@khalid7,
Het idee achter SuperAntiSpyware is inderdaad vergelijkbaar met Ad aware, maar dat wil niet zeggen dat ze ook hetzelfde vinden (of juist niet vinden). Vandaar dat het de moeite waard kan zijn om het even te proberen.

Je zou ook eens kunnen kijken wat er gebeurd als je heel even AVG uit zet. Het kan zijn dat die het veroorzaakt. Aangezien je ook aangeeft dat je het op een ander systeem ook gehad hebt denk ik dat je:
- of de pech hebt gehad dat je 2x hetzlefde 'opgelopen' hebt
- of een stuk software geinstalleerd hebt staan die dit veroorzaakt.
Om het 2e uit te sluiten zijn Ad Aware en AVG de eerste kandidaten die je zou moeten bekijken.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khalid7
hoe kan ik het makkelijst avg uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khalid7
want ik heb ook een probleem dat avg steeds een melding geeft van internet verbruikt teveel mb zo een 300mb en soms nog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khalid7
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
Het is in ieder geval nergens voor nodig (en niet toegestaan) om je topic binnen 24 uur omhoog te kicken. Zoals in Het algemeen beleid staat:
Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken.
Lees het beleid voor de zekerheid nog even door, er staat namelijk ook iets in over eigen inzet. Hoe je AVG even uitschakelt moet je toch zelf ook wel kunnen vinden? Even googlen en ik kom hier bijvoorbeeld terecht. De melding die je geeft gaat er volgens mij over dat AVG aangeeft dat IE9 te veel geheugen gebruikt. Nog iets dat doet vermoeden dat er toch echt een virus of malware is wat je dwars zit, of dat AVG zelf loopt te bokken. Ander gooi je AVG er gewoon even helemaal af en installeer je Microsoft Security Essentials of Avast.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

khalid7 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:30:
Je kan ook zelf in de tussentijd zoeken naar oplossingen in plaats van steeds te vragen of wij een oplossing hebben. Een topic om die reden kicken (terug bovenaan in de topicslijst zetten) wordt door veel gebruikers als irritant ervaren.

Daarnaast: compatability view al geprobeerd? Ik zag vandaag op mijn werk dat dat ook veel kan schelen.
MEN-O schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:48:
Overigens is 'overstappen' naar Chrome een goed idee, ik snap niet waarom je daar niet aan wilt.
Omdat het simpelweg niet 'de oplossing' is voor het werkelijke probleem. En het geen garanties biedt dat het probleem dan ook daadwerkelijk opgelost is.

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 09-03-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khalid7
okee sorry dan weet ik het. alleen wat bedoelt u met compatibilty view dat snap ik niet hoe je dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khalid7
heb het al gevonden dat compatibility maar hellaas helpt dat ook niet
Pagina: 1