Me internet explorer 9 browser loopt heel vaak vast. waneer ik zeg maar op het icoontje druk doet hij het soms wel maar meestal geeft die gewoon niks aan en loopt hij vast. Ik open dus heel vaak internet via me msn meld ik me aan bij msn en druk ik op hotmail dan gaat die na de site van me hotmail zo doet die het wel. Maar wanneer ik zelf op me internet icoontje druk loopt hij heel vaak vast wie weet het probleem?
Ik dacht zelf dat het aan de invoegtoepassingen licht maar heb echt alles bijna uitgeschakeld nog steeds hetzelfde verhaal. Maar wanneer ik zeg maar met me rechter muisknop op de internet icoontje druk en doe dan als administratie uitvoeren dan doet hij het wel? terwijl ik gewoon de administrator ben heel vaag
Ik dacht zelf dat het aan de invoegtoepassingen licht maar heb echt alles bijna uitgeschakeld nog steeds hetzelfde verhaal. Maar wanneer ik zeg maar met me rechter muisknop op de internet icoontje druk en doe dan als administratie uitvoeren dan doet hij het wel? terwijl ik gewoon de administrator ben heel vaag