Ik heb een Sennheiser HD205 koptelefoon te koop gezet op tweakers. Gebruiker denikids reageerde hierop. Dit ging in mijn ogen meteen op een vrij achterdochtige manier. Hij wilde een foto van het aangeboden product, wat nieuw in ongeopende blisterverpakking was. Het gaat er uiteraard niet om dat ik niet bereid ben een fotootje te maken, maar ik hou er niet van als iemand mij wantrouwt. Hierop heb ik aangegeven dat hij het product misschien beter op kon komen halen, zodat hij het kon zien. Hij wilde dit niet, waarschijnlijk omdat hij ver weg woont. Ik heb aangegeven dat ik dan liever niet verkoop, omdat ik problemen voorzag. En dat wil ik niet, helemaal niet voor een relatief laag bedrag. Wat mij betreft was dat het einde van het verhaal. Maar om mij onbekende reden ontving ik vervolgens een negatieve waardering op mijn profiel van denikids. Dit ondanks het feit dat hij helemaal niets van mij had gekocht. Er viel dus eigenlijk niets te waarderen. Het product is vervolgens tot grote tevredenheid van mij en koper verkocht zonder dat daar ook maar 1 probleem bij was. Ik ontving van deze koper een positieve waardering. Mijns inziens is de negatieve waardering dus ongegrond en onterecht. Plus dat er helemaal geen koop plaats heeft gevonden.
Vergeet hier nog iets bij te vermelden. Als reactie omdat ik boos was heb ik een soortgelijke waardering aan denikids gegeven. Bij deze ga ik uiteraard akkoord dat deze ook verwijderd wordt.
Bij uitblijven reactie tegenpartij : Reviews verwijderd.
Dit topic is gesloten.