Whats up fishes!
Heb je zelf eigenlijk wel enige moeite gedaan om te zoeken?
Kijk op highflow.nl onder Waterblocks en ik zie er binnen 2 minuten vijf staan die onder of binnen je richtprijs vallen.
Lees even het beleid door over het starten van een topic. Het algemeen beleid #topicplaatsen en dan met name onderstaand puntje:
De groeten
Kijk op highflow.nl onder Waterblocks en ik zie er binnen 2 minuten vijf staan die onder of binnen je richtprijs vallen.
Lees even het beleid door over het starten van een topic. Het algemeen beleid #topicplaatsen en dan met name onderstaand puntje:
Ohja, en Alvast bedankt + Gr is niet nodigZoek eerst naar oplossingen voor je probleem met behulp van search-sites zoals Google, en kijk eerst of het probleem niet eerder op GoT is voorgekomen met behulp van onze search.
De groeten
We doen elkaar op GoT permanent de groeten. Het is dus niet nodig om "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je alsnog graag iedereen de groeten doet kun je daar je signature voor gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door Swedish Clown op 06-03-2012 20:45 ]
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Daarnaast hebben we de afdeling "vraag en aanbod" voor al uw 2e hands aankopen.. http://tweakers.net/aanbod/
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Ik zoek geen 2e hands en ik heb al zat op highflow / freezinghardware etc gekeken.
Ook al zat reviews/vergelijkingen doorgekeken.
Ik zoek iets waar iemand ervaring mee heeft, wat een tijd draait en nog een tijd zal draaien.
Ook al zat reviews/vergelijkingen doorgekeken.
Ik zoek iets waar iemand ervaring mee heeft, wat een tijd draait en nog een tijd zal draaien.
Whats up fishes!
Alle blokken blijven prima draaien.Ik zoek iets waar iemand ervaring mee heeft, wat een tijd draait en nog een tijd zal draaien.
Ik zou je aanraden om voor een blok te gaan met acetal top of anders iets van metaal. Plexiglas wil nog weleens scheuren, met acetal heb je dit niet echt.
Een EK Supreme blok is verder wel een goede keuze. Zoek anders een paar reviews op en maak aan de hand daarvan je keuze. Een review kan je veel meer vertellen omdat de meeste tweakers ervaring zullen hebben met 1 of 2 blokken waardoor de mening daarover vrijwel niets zegt.
Er zijn niet heel veel blokken binnen je budget, maar de meeste zullen wel binnen de 3-4 graden van elkaar zitten. Een van de meest gebruikte blokken is de EK- supreme LT en dat is niet zomaar, erg goede blokken voor die prijs. Zelf heb ik een Heatkiller 3.0 full copper, maar die ligt net wat buiten je budget.
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Ik ben voor een ek supreme ltx gegaan
bedankt voor advies.
Whats up fishes!
Pagina: 1