Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Ik wil gewoon een shortcut op mijn desktop waarmee ik kan inbellen. Een soort inbelverbinding shortcut, maar van de nieuwe type (de grote).

Ik wil dus zo'n shortcut op me desktop dat als ik daarop klik ik deze window krijg!
volgens mijn zit dan alleen in windows ME
maar je kan toch ook een shortkut maken naar je netwerk omgeving
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Je dacht misschien aan dial-up adapters menu, maar ik zou graag alleen die plaatje willen hebben.
Er is toch wel een of andere dll of zo?
Verwijderd
Verwijderd
*zucht*
(mijn excuses voor mijn ietwat botte reactie)
Verwijderd
Verwijderd
Als ik zeg dat mijn Lada altijd kapot is zeg je ook niet koop dan een Mercedes. Waarom niet? Omdat ik die waarschijnlijk toch niet kan betalen of omdat ik eenvoudig weg geen Mercedes wil.
Je 2e oplossing is inderdaad wel een werkende maar het geweldige resultaat wordt nog al te niet gedaan door de openings opmerking.
PS Misschien ben ik een huilebalk maar met een telefoonrekening van een rug per 2 maand zou jij ook huilen.
Ik wil het op mijn desktop, want als ik jouw optie neemt, belt ie nooit in (ik heb namelijk een netwerk)