Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat/V&A] Beoordeling van beoordelaar

Pagina: 1
Acties:

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:32
Hallo,

Ik zat mij zojuist te bedenken, mensen geven in de V&A meestal een beoordeling naar gelang de onderhandeling plaats vond. Vind het een prettig systeem en kun je zien of de (ver)koper een beetje te vertrouwen is.

Ofja, vertrouwen. Iemand met 5 goede reviews zou in de regel prima betrouwbaar zijn, maar wellicht zijn die reviews wel kunstmatig gemaakt.

Nu is dat een hoop moeite om jezelf in een positief licht te zetten en andere mensen wellicht op te lichten (gebeurd vast niet zo vaak).

Is het wellicht handig weer te geven hoe goed de beoordelaar staat aangeschreven?

Een persoon die een negatieve beoordeling geeft, maar zelf ook maar 2 sterretjes heeft reageert wellicht meer uit frustratie dan uit gegronde redenen. En een beoordeling van iemand met al 100 goede beoordelingen weegt in mijn optiek zwaarder dan iemand die nog geen (goede) beoordeling heeft.

In de lijst beoordelingen zie je nu enkel de gebruikersnaam en hoe goed de bewuste persoon beoordeeld wordt. Wellicht handig achter de username weer te geven hoe die staat aangeschreven [ ***** (44) ] ?