Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik ben opzoek naar een agenda applicatie, zodat ik agenda's van andere gebruikers toe kan voegen.
ik heb al even zitten zoeken op het internet, maar heb zo niks kunnen vinden. dus ik dacht ik zal het eens even op het tweakers forum vragen. misschien dat iemand van jullie hier al ervaring mee heeft.

Mvg,

Jan Pieter

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:10

Matis

Rubber Rocket

Google Calendar? Iedereen met een google-account kun je toevoegen aan jouw agenda (mits hij / zij daar toestemming voor geeft ofc.) en de tegenpartij kan zelf bepalen wat je kunt zien en of je er ook in kunt schrijven.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-11 09:12

Hoite

Goed verhaal

Ik heb zelf een gmail agenda, gekoppeld aan wat andere agenda's en deze verschijnen netjes op kleur in mijn agenda app van mijn telefoon.

Lekker kort.

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
+1 Ik heb ook Google Calendar. Werkt prima.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties, maar daar heb ik zelf ook aan zitten denken om dan google calendar te gebruiken. maar het probleem is dat ze nu allemaal dus exchange gebruiken, en zou het dus het mooist zijn dat ze die kunnen toevoegen van anderen. want anders zitten ze met 2 agenda's te werken.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1