ik heb hier een cooler voor op mn k6 400, en die cooler heeft een 3 pins connector maar op dat moederbord zit niet zo'n aansluiting. Kan je er ook een 4 pins van maken op een of andere manier?
hmmz, hoe duur zijn die dingen en waar haal je die, gewoon bij de lokale pc boer?
Niet echt een idee hoe duur, bij mij zat er eentje bij me superorb, en eentje bij me case-fan (maar die is andersom).
Maar zal wel een gulden of 5 kosten, en of je dat bij jou in de buurt kan kopen weet ik niet, want ik weet niet wat voor winkels er in Haren zitten. Dit is zo'n ding dat je op een PC-beurs koopt, maar meeste grote PC-zaken hebben het wel.
Maar zal wel een gulden of 5 kosten, en of je dat bij jou in de buurt kan kopen weet ik niet, want ik weet niet wat voor winkels er in Haren zitten. Dit is zo'n ding dat je op een PC-beurs koopt, maar meeste grote PC-zaken hebben het wel.
je kunt ook gewoon de rode en de zwarte draaden aansluiten op de rode en zwarte draden van je gewone powerconnecters voor je hd enzo, doe ik altijd, scheelt weer een paar gulden (ja daar ben je nederlander voor he
)
ja, precies en daarvoor ben je ook tweaker he 
ga dat dus ff proberen, thanks
ga dat dus ff proberen, thanks
edit:
ohja, d'r is ook nog een gele draad, die ook aansluiten?
ohja, d'r is ook nog een gele draad, die ook aansluiten?
Verwijderd
De zwarte draad van de cooler aan de zwarte van de voeding of cpu-cooler-draad op het moederbord, de rode draad aan de 12Volt draad(=de gele op de overbodige floppy-voedingsdraden of de rode cpu-cooler-draad). De gele draad van je cooler is voor de toerenmeter van hardwaremonitoring, die moet je niet aansluiten.
Bij die doorlus op dat ding wat ik heb, zit de rode draad die van 3-pin afkomt op de gele draad van de 4-pin de zwarte van de 3pin zit op zwarte van 4-pin (die naast de gele)
De gele van 3-pin is idd niet aangsloten.
Ik maak zo een foto van die doorlus, kan je allemaal zelf zien, als het een beetje lukt.
De gele van 3-pin is idd niet aangsloten.
Ik maak zo een foto van die doorlus, kan je allemaal zelf zien, als het een beetje lukt.
oh bedankt, ik zal er zo even mee kloten
Pagina: 1