Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] Tweakblogs: commentmoderatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lieve Devvers,

Ik heb de laatste paar uren enkele Tweakblogs gelezen. Sommige blogposts hebben redelijk wat reacties staan en om deze telkens een voor een te lezen ben je redelijk wat tijd kwijt. Op de frontpage heb je zowat hetzelfde maar dit is mooi opgelost door een moderatiesysteem.

Nu vroeg ik mij af als hetzelfde mogelijk zou zijn voor Tweakblogs. Wanneer ik een blog lees is het gemakkelijker om in 1 oogopslag te kunnen zien welke reacties nuttig zijn (informatief of must-read).

Ik hoop dat jullie hier ook de meerwaarde van inzien?

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Ik ben voor :)

Ik heb deze functionaliteit al een paar keer gemist, vooral om reacties te spotlights dan.
Indien er op mijn Tweakblog reacties worden gepost die niet door de beugel kunnen verwijder ik ze gewoon zelf. De mogelijkheid om reacties te verwijderen zit er namelijk al in :)

Nu nog een spotlight-mogelijkheid (of mod-functionaliteiten zoals Rubinski voorstelt) en ik ben tevreden ;)

[ Voor 9% gewijzigd door filenox op 05-03-2012 23:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad.
Ik was eigenlijk vooral op zoek naar een oplossing zodat de lezers kunnen modden, maar je kan dit uiteraard ook door de blogbeheerders laten doen. Misschien is een combinatie van de 2 nog het beste. De lezers kunnen modden maar de blogbeheerders kunnen dit zelf aanpassen en een "fixed" moderatie geven.

• filenox
Of de blogeigenaars een 'boost'-functionaliteit geven zoals op de frontpage :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

crisp

Devver

Pixelated

Ik ben bang dat lezers laten modereren juist een hoop gezeur gaat opleveren in verband met mismoderaties (en ja, dat gaat zeker voorkomen).

Een optie dat een blogeigenaar zelf bepaalde reacties kan 'highlighten' zie ik nog wel iets in, maar meer dan dat is veel werk voor weinig meerwaarde en veel gezeur achteraf... Wat mij betreft dus een 'no'

Intentionally left blank

• filenox
Voor een highlight-functie is er dus nog hoop? ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

crisp

Devver

Pixelated

2040 duurt nog even, tot dan is er nog hoop ja :P

Intentionally left blank

Pagina: 1