Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muziek compositie programma

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben opzoek naar een programma waarmee ik met een gitaar kan inspelen op mijn pc en daarna kan bewerken door er een beat onder te plaatsen of de drum er aan toe te voegen( en mixen en loopen).

Ik hoop dat jullie mij hier kunnen helpen. ik ben vooral opzoek naar freeware of een programma wat gecrackd is en ik via torrents zou kunnen downloaden. Ook hoop ik dat ik op de juiste plek van dit forum ben.

cheers

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:29
Lees als nieuweling eerst even alle FAQs om te kijken hoe en wanneer men hier iets vraagt en vooral wat men hier vraagt!

Signature

• pkuppens
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-11 23:50
vragen om gecrackte software ben je in ieder geval niet op de juiste plek.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat dit de beste plek was voor mijn vraag. en ik geef voorkeur aan reacties waar ik iets aan kan hebben. thx

• 10 feet high
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10-2024
Dit is geen vraagbaak voor warez.
Zie je het dan nog niet? Vragen achter warez, en dan krijg je hopen discussies die nergens op slaan, en het valt gewoon buiten de scoop van deze site, en is verder niet wenselijk.

De professionele software die hiervoor wordt gebruikt, is ProTools, Logic Pro, Ambleton Live en dat soort dingen. Maar eerlijk gezegd, als je die programma's nog niet eens kent, denk ik niet dat je er ook maar een beetje in gaat slagen om ze te kunnen gebruiken. En een fatsoenlijke geluidskaart - want blijkbaar wil je op heel wat kanalen gaan werken - ga je dat ook downloaden? :')

LMMS is een freeware alternatief. Ik heb er nog nooit iemand zich echt positief over horen uitlaten, ik ken verder niemand die het langer dan 10 minuten heeft gebruikt (you get what you pay for...) maar het is wel degelijk gratis productiesoftware. Het heeft wat MIDI-functies, kan gebruikt worden als sequencer, er zitten wat trackingfuncites in en het kan overweg met samples.

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:21:
ik denk dat dit de beste plek was voor mijn vraag. en ik geef voorkeur aan reacties waar ik iets aan kan hebben. thx
De arrogantie..

Op tweakers geven wij de voorkeur aan mensen die de FAQ lezen, geen vragen stellen over gekraakte warez en vooral, een persoon die zelf eerst actie onderneemt.... Wat heb je zelf al gevonden, waar heb je gezocht, enz enz..

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 11:22
Ik weet niet wat je eisen precies zijn, maar je kan eens kijken naar Audacity (freeware). Dit is een erg basic audiobewerkingsprogramma, waarmee je eens kan beginnen. Ga anders eens aan de gang met probeerversies van Magix MusicMaker, FLStudio, Ableton, Reason, Cubase, ProTools, Garage Band (Mac) of Logic (Mac). Maar als software bevalt, koop het dan gewoon ;)

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

• 10 feet high
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10-2024
millman schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:37:
[...]

De arrogantie..

Op tweakers geven wij de voorkeur aan mensen die de FAQ lezen, geen vragen stellen over gekraakte warez en vooral, een persoon die zelf eerst actie onderneemt.... Wat heb je zelf al gevonden, waar heb je gezocht, enz enz..
;-) Die vraag kan ik gerust in je plaats beantwoorden: hij heeft niks gezocht.
Als je gewoon zijn vraag kopieert in google, heb je het antwoord al. Dan staat het gewoon in de EERSTE link. Zoek je nog even verder op "freeware" en "alternative", dan kom je ook nog eens uit op programma's als LMMS of Audacity.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat alvorens je een topic aanmaakt. Daarnaast staat duidelijk in het algemeen beleid dat we vragen om warez niet accepteren: Het algemeen beleid #verbodencopyright

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.