Twee beeldschermen op nvidia 405 met 1x hdmi 1x dvi-i?

Pagina: 1
Acties:

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:16
Op het werk gebruik ik een acer x1920 waarin als videokaart een Geforce 405 zit. Nu wilde ik hier een extra monitor op aan sluiten maar er zit dus maar 1 dvi-i poort op en een hdmi uitgang. De VGA poort is weggevallen toen ze hem in de kleine behuizing stopten (kaart was dan te breed). Nvidia geeft aan dat de chipset het aan zou moeten kunnen, maar mijn vraag is eigenlijk of het kan dmv de dvi-i en hdmi poort tegelijkertijd te gebruiken?

Afbeeldingslocatie: http://www.tiesmorskate.nl/wp-content/uploads/2012/03/IMAG0313.jpg

Iemand een idee?

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-01 13:50

Liveshort

Certified Crazy Person

Is het de moeite niet om gewoon ergens een tv'tje of monitor te pakken en het even 5 minuten te testen? Verder zou het gewoon moeten kunnen volgens mij, afhankelijk van wat voor toepassingen je wilt draaien.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:20

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Het zou moeten kunnen aangezien ik een dezelfde toepassing heb gebruikt bij mijn HP DC5750 SFF

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.