Nieuwe kaart voor Hercules Prophet 2 GTS Pro

Pagina: 1
Acties:

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 00:14
Hoi,

pas een nieuw systeempje gekregen, alleen werkt de videokaart niet goed (Herucles prophet 2 GTS Pro 64 MB). Teruggebracht en nu gaan ze er naar kijken. De man vd winkel had het erover dat de kaar die ik had nogal "exotischs" was en dat daarom die problemen waren. Als ze het niet kunnen oplossen, mag ik een nieuwe kaart uitzoeken. Zelf raadde hij de Asus 7700 Deluxe aan, maar die is toch maar 32 MB. Welke 64 MB kaart kan ik beter wel nemen? Heeft Asus wel een 64 MB kaart? (GTS of GTS Pro)

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 17:24
Die man heeft niet echt versatnad van zaken, wat betekent een begrip als exotisch. Die Hercules kaart is echt niet meer exotisch dan een ASUS van het zelfde kaliber. Als het je echt om het gamen gaat zou ik toch echt liever dei Hercules hebben dan die Asus v7700 deluxe. Maar Asus heeft ook een pro kaart, maar die is wel wat duurder dan die Hercules.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hmm
asus maakt zeker wel 64 mb vid kaarten
vanaf de GTS
je hebt de mx die is maar 32
de GTS heb je de pure 32en64
deluxe 32 en 64
en dan de pro
en dan de ULTRA
de snelste kaart tot nu toe
maar ik denk dat een gts deluxe 64 mb ongeveer overeenkomt met je herc kaart

Verwijderd

sinterklaasje kom maar in ..

Kan je ook normale zinnen maken?

• paragon
  • Laatst online: 23-08 17:24
Gewone 64MB GF2 van asus komt niet in de buurt van je hercules, moet je toch echt de pro versie van die asus hebben.

• T.T.
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

idd, niet af laten schepen door die man, er zijn voor zover ik weet geen problemen met die Hercules kaart bekend... Gewoon terugvragen die kaart...
wat waren eigenlijk de problemen?

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 00:14
Op zaterdag 24 maart 2001 17:51 schreef T.T. het volgende:
wat waren eigenlijk de problemen?
Hele vage :) Zal het proberen uit te leggen. Soms strepen in het beeld, als ik ergens op klikte met de muis bleven op die plek (op het bureaublad) "puntjes" achter. Bij opstarten computer rare tekens in beeld (na dat gedoe van master en slave), mode con werd bijv. mope con. In spellen ging het beeld "flikkeren". Had de nieuwste hercules drivers + directx.

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:19
klinkt als een kapotte kaart, geheugen overleden door te ver overklokken misschien?
Pagina: 1