hoi hier vind je informatie over een kistradio plaats ook reakties
Nee hoor... Hier: Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 16] vind je informatie over kistradio's
No way!!!!! Dat ik dit ooit nog mee mag makenVerwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:31:
mijn kistradio
[[url="file:///C:/Users/silvie/Downloads/img1474471529.jpeg"]afbeelding[/url]]
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Dude..rlly.... wat ben je allemaal aan het doen....
Ga eens als de wiedeweerga eens de forum regels lezen en verdiep je daarna eens in het plaatsen van foto's...
Ga eens als de wiedeweerga eens de forum regels lezen en verdiep je daarna eens in het plaatsen van foto's...
Maakt mijn dag helemaal goed. Bedankt!Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:31:
mijn kistradio
[[url="file:///C:/Users/silvie/Downloads/img1474471529.jpeg"]afbeelding[/url]]
Rare vogel in spe
Samenvattend:
Posts over krat- en kistradio's mogen in Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 16]. En Forum FAQ doorlezen kan wel eens handig zijn met betrekking tot het plaatsen van foto's. Foto's plaatsen die lokaal op je PC staan (C:/Users...) gaan niet werken. Verder in dat andere topic dus.
Posts over krat- en kistradio's mogen in Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 16]. En Forum FAQ doorlezen kan wel eens handig zijn met betrekking tot het plaatsen van foto's. Foto's plaatsen die lokaal op je PC staan (C:/Users...) gaan niet werken. Verder in dat andere topic dus.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.