Windows 7 boot entry weg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easteregg
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 17:14
Beste tweakers,

Ik heb windows 8 geinstaleerd op een andere partitie, die wou ik weer verwijderen, toen heb Ik de boot entry van windows 8 verwijderd en die van windows 7 laten staan maar nu wil alleen windows 8 nog maar opstarten en ik kan niet meer in windows 7.

Is er een mogelijkheid dat ik nog op een of andere manier in windows 7 kan booten of betekend dit opnieuw installeren van windows 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Volgens is het heel goed te vinden via google wat je moet doen om het booten van Win7 te repareren. Booten vanaf de Win7 DVD en 'startup repair' draaien al geprobeerd bijvoorbeeld?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:51

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search (Je kunt je TS bewerken via de Edit (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) knop boven je post).

Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easteregg
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 17:14
Met easyBCD heb ik het probleem opgelost,
dat het met de win7 herstelschijf ook mogelijk was, was me niet duidelijk omdat ik dacht dat het problemen zou kunnen leveren met windows 8.

Ik ken de regels

Ik heb mij al ingezet mede door kort uit te leggen wat het probleem is, een lang verhaal is hier niet echt bij nodig of wel?

Ik heb van tevoren al gezocht.

Ik vroeg slechts wat advies..