Toon posts:

Advies gezocht aankoop mediaspeler

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag advies voor de aankoop van een mediaspeler.

Ik heb al jaren een mediaspeler met harddisk (tvix M-400). Omdat ik een heel slecht netwerk had thuis heb ik altijd alles met behulp van de kabel op de harddisk gezet.
Inmiddels ben ik verhuisd en heb een UPC aansluiting met draadloze modem die heel goed werkt.
Omdat mijn computer aan vervanging toe was heb ik mezelf getrakteerd met een Imac. Ik ben nu alles wat op mijn oude PC stond aan het aan het overzetten op een externe harddisk en ik dacht dat het ook tijd was voor een nieuwe mediaspeler.
Ik heb al wat huiswerk gedaan op internet en ik moet toegeven dat ik een beetje “verdwaald” ben door het grote aanbod en de veel mogelijkheden die er zijn.
Soms snap ik niet echt alles en ik ben bang dat ik een verkeerde keus zal maken.
Ik zoek dus op zoek naar een (makkelijk te gebruiken) mediaplayer met een mooi interface die mijn films (meestal gedownload iso bestanden, daarom kan ik geen Apple tv gebruiken), mijn foto’s en muziek kan afspelen op mijn HDTV (met surround systeem). Ik wil zoveel mogelijk draadloze werken maar ik heb gelezen dat het nog niet mogelijk was om HD films goed te streamen…. Dus een ingebouwde harddisk lijkt me wel handig…
Zou de Qnap NMP-100P een geschikte player voor me zijn? Zo niet wat kunnen jullie me aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ AAF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met de Qnap, maar ik heb zelf de WD TV Live Hub. Werkt prima, speelt zo goed als alles af, mooie interface en ingebouwde HDD. Misschien is het een leuke optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:44
Niet de Qnap. Is een leuke speler maar voor dat geld zijn er betere keuzes te koop.
Dune heeft een hele reeks leuke spelers (vanaf 100-400 euro)
WD TV heeft een aantal leuke spelers
Popcorn Hour heeft een aantal leuke spelers