Toon posts:

BJC-6000 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Langzaam aan word ik gek :(
Mijn printer (Canon BJC-6000) is er spontaan mee gestopt nadat er een printopdracht via het netwerk is verstuurd terwijl de printer niet aan stond. Toeval of niet, ondertussen doet-ie niks meer.

Hij geeft 6 piepjes: volgens de gebruiksaanwijzing (ja, die pak je er uiteindelijk toch bij ;)) betekent dit: geen bjc-cartridge gevonden. Uiteraard zitten die er wèl in.
Suggestie van de servicedienst (sja, als je ècht wanhopig bent, bel je zelfs die |:() dat de printkop misschien kapot is gaat er bij mij niet in. Dingen zijn trouwens ƒ 100, en om er nou 2 te kopen (kleur + zwart)...

Is er iemand die dit een béétje herkent? Of moet ik nu echt (ding is pas 1œ jaar oud) al aan een nieuwe? Repareren door Canon kost ƒ 292,50 excl. btw en bezorgkosten.. neh, geen optie :'(

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
Ik had ook een verrotte printkop

125,50 :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb géén verrotte printkop |:(
Ik heb een achterlijke printer die zodra-ie aanstaat, 6x piept.

Maar hier kan ook al niemand me helpen ;(

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Ik heb welliswaar een 7000 maar de piep problemen die ik had waren opgelost met het vervangen van de printkop/cartridge. b2w <<100piek

Verwijderd

als je er een nieuwe print kop in doet krijg je geloof ik de cartridges grais :7

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 maart 2001 18:28 schreef steeg het volgende:
als je er een nieuwe print kop in doet krijg je geloof ik de cartridges grais :7
Kijk, 't probleem is dat er 2 printkoppen dan in moeten, omdat ik niet weet welke eventueel kapot zou zijn.
Dus dan moet ik er 2 kopen à 100 piek. Da's de helft van een nieuwe printer.
Pagina: 1