Logitecht Anywhere Mouse MX werkt niet degelijk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

Onlangs heb ik voor mijn verjaardag een nieuw draadloos toetsenbord en muis gekregen, namelijk de Logitech K800 Illuminated en de Logitech Anywhere Mouse MX. Toen ik het toetsenbord nog niet had, maar al wel de muis, had ik deze geprobeerd in combinatie met een ander draadloos toetsenbord. Het signaal van de muis was toen erg schokkerig en af en toe deed 'ie het gewoon helemaal niet. Omdat er destijds twee signalen door elkaar heen werkte, hoopte ik dat het hier aan zou liggen en dat, op het moment dat ik de K800 zou krijgen, en dus zowel het toetsenbord als de muis op dezelfde Unifying-ontvanger aan zou kunnen sluiten, het probleem opgelost zou zijn.
Maar helaas... Inmiddels gebruik ik ook mijn toetsenbord en m'n muis blijft vervelend doen. Ten eerste werkt 'ie überhaupt niet op m'n muismat of op m'n bed (wat toch gek is aangezien er gepronkt wordt met de Darkfield Laser Tracking Technologie, ergo, hij zou overal en altijd moeten werken). Ten tweede geeft 'ie af en toe helemaal geen signaal af (en doet 'ie dus helemaal niks). Als ik 'm bij gewoon Windows-gebruik toepas, dan heeft 'ie wel momenten dat 'ie 't gewoon degelijk doet. Maar op het moment dat ik bijvoorbeeld een spelletje ga spelen, blijft 'ie vaak hangen en zijn de bewegingen schokkerig.
Ik heb de Logitech Setpoint-programma's geïnstalleerd en daar wat mee proberen te spelen, maar dat hielp ook helemaal niks.
Heeft iemand enig idee? Het is een mooie muis en ik vind 't zonde om nou weer m'n oude muis te moeten gaan gebruiken omdat deze 't niet meer degelijk wil doen...

Alvast bedankt,
Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:42

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

als je een A4 (papier) als ondergrond gebruikt, heb je dan nog steeds hetzelfde probleem?

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Minder, maar nog steeds... Hij reageert ´n beetje alsof de batterijen bijna op zijn (tenminste, zo reageerde m'n vorige muis als dat het geval was), maar de batterijen waren bijgeleverd en nog ongebruikt en als ik in SetPoint (de Logitech-software) kijk naar het batterijniveau, staat er dat ik nog minimaal 99 dagen aan batterijgebruik heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Contact met Logitech opnemen, waarschijnlijk is je muis gewoon kapot.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs als 'ie net nieuw is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hooglander1 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:30:
Contact met Logitech opnemen, waarschijnlijk is je muis gewoon kapot.
Nee. Niet met Logitech, maar met de winkel waar de muis vandaan komt. Daar is immers het "contract" mee gesloten, zij hebben dus ook de garantie te leveren.

De TS kan overigens ook eens proberen wat de muis doet als er een bedraad toetsenbord is aangesloten aan de PC.
Juist als ie net nieuw is. Dan heb je immers nog garantie, die je kan claimen bij de winkel waar je de muis vandaan hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door CH4OS op 05-03-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dingen die net nieuw zijn kunnen ook kapot gaan/al kapot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een update. Het is nog even afkloppen, maar ik heb vanmiddag de muis gebruikt, en hij doet 't toch steeds beter. Geen idee hoe het kan, maar ik heb nu minder dat 'ie blijft hangen, niet reageert enzovoorts. Zelfs Skyrim spelen ging best oké...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, zojuist heb ik m'n muis dan eindelijk terug gebracht (had eindelijk het bonnetje weer), omdat 'ie 't in de twee maanden dat 'k 'm gebruikt heb, hij niet degelijk ging werken.
'k Kreeg bij de MediaMarkt gewoon netjes m'n geld terug (42e) en ging daarna op zoek naar nieuwe. Het aanbod aan draadloze muizen in die prijsklasse en van die grootte was sowieso nog al klein, maar uiteindelijk ben ik dan overgehaald om de Rocco Pyre Wireless aan te schaffen. Helaas bleek dit een nog grotere miskoop te zijn. Ondanks dat 'ie nóg duurder was (60e) doet deze muis het nog heel erg veel slechter. Hij hapert enorm, naar rechts bewegen gaat nog moeizamer en als 'k 'm op m'n laptop aansluit doet 'ie al helemaal niks.

Zou het dan toch aan m'n computer liggen? Ik heb zojuist de muis die ik vóór de Anywhere Mouse MX gebruikte weer 'ns aangesloten en deze doet 't gelijk goed. Geen enkel probleem, hapert niet en werkt lekker stabiel... Dit doet me dan weer denken dat het toch niet aan m'n pc ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:14

Mavamaarten

Omdat het kan!

Het zou inderdaad wel eens aan je PC kunnen liggen. Probeer de muis eens ergens anders? Een PC van een vriend bijvoorbeeld?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik had 'm op m'n laptop geprobeerd. En daar deed ie 't ook helemaal niet (gewoon als in dat 'ie niet reageert). Wat zou er dan aan m'n pc kunnen mankeren?

Ik weet niet of 't relevant is, maar ik heb ook een Unifying-ontvanger actief voor mijn Logitech K800i draadloze toetsenbord...

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2012 21:49 . Reden: Verduidelijking ]

Pagina: 1