Hallo, heb een probleempje. Wanneer ik skype start en probeer in te loggen blijft het scherm hangen. Wat ik ook probeer ik kan me niet aanmelden bij skype, want dan loopt mijn pc dus vast. Heb een degelijke pc, met i5 processor e.d. Het lijkt me dus niet waarschijnlijk dat het daaraan ligt. Weet iemand hoe dit te verhelpen?
Mag Skype door je firewall heen? Kan zijn dat ie het blijft proberen 
Verder: wellicht heb je op het moment dat je skype start, je mic en/of geluidsuitgang al in gebruik. Mogelijk dat het uitzetten van je mic (bijv msn wil hem nog wel eens meteen claimen, denk aan opstarten bij booten) het probleem verhelpt
Verder: wellicht heb je op het moment dat je skype start, je mic en/of geluidsuitgang al in gebruik. Mogelijk dat het uitzetten van je mic (bijv msn wil hem nog wel eens meteen claimen, denk aan opstarten bij booten) het probleem verhelpt
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik mis toch wel de nodige info in je TS. Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.
Wat voor OS gebruik je? Staat er wat in de logs van het OS? Welke versie van Skype gebruik je? Heeft het ooit wel gewerkt? Heb je google al eens bekeken? Wat zegt het forum van Skype zelf er over?
Het is op GoT wel de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.
Wat voor OS gebruik je? Staat er wat in de logs van het OS? Welke versie van Skype gebruik je? Heeft het ooit wel gewerkt? Heb je google al eens bekeken? Wat zegt het forum van Skype zelf er over?
Het is op GoT wel de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.