I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Een stekkerblok met een filter kopen misschien? Zou eerst even proberen of er verschillen zijn qua stekkerblok waar je dat ding inplugt. Kan zijn dat het bijvoorbeeld alleen direct rond de adapter problemen geeft.
De tv is niet met coax aangesloten neem ik aan?
De tv is niet met coax aangesloten neem ik aan?
Dus als ik het goed begrijp heb je nu twee EoP verbindingen op één stroomnetwerk, ik denk dat dat simpelweg niet kan. Dus zul je waarschijnlijk toch voor één van beide een andere oplossing moeten zoeken. Ik zou wifi voor die internetverbinding nemen. Of toch een UTP kabel voor de tv zien te trekken, via de bovenverdieping of zo...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wifi uitgebreid geprobeerd. Dat is dus geen optie. Daarom was de keus op E o P gevallen. Toen kon ik niet weten dat KPN met deze oplossing voor de tv zou komen.Fiber schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:35:
Dus als ik het goed begrijp heb je nu twee EoP verbindingen op één stroomnetwerk, ik denk dat dat simpelweg niet kan. Dus zul je waarschijnlijk toch voor één van beide een andere oplossing moeten zoeken. Ik zou wifi voor die internetverbinding nemen. Of toch een UTP kabel voor de tv zien te trekken, via de bovenverdieping of zo...
Maar eens zien of er een kabel te trekken is.
Is het EoP kastje bij de tv in een stekkerblok gezet? Of rechtstreeks in de muur? Maakt dit verschil? Vaak verlies je performance met die EoP kastjes door ze in stekkerblokken te doen.
Zijn er nog andere stopcontacten in de buurt om te testen?
Heeft in dit geval weinig zin. Onafhankelijk van elkaar werken beide EoP verbindingen goed, alleen niet gelijktijdig. Dus ze storen elkaar, wat niet zo gek is omdat twee EoP netwerken op één stroomnetwerk sowieso niet werkt. En ook filters gaan dus niet helpen.col-dejong schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:43:
Is het EoP kastje bij de tv in een stekkerblok gezet? Of rechtstreeks in de muur? Maakt dit verschil? Vaak verlies je performance met die EoP kastjes door ze in stekkerblokken te doen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je kan een kabel buitenlangs trekken, dat lukt meestal wel. Moet je wel een schop in huis hebben. En een goede kabel gebruiken. Wat je dan ook zou kunnen doen is meteen 2 of 3 trekken, en dan ook direct een extra wifi accesspoint installeren.
Een andere optie is gewoon veel kleine wifi AP's kopen die DD-WRT kunnen draaien en dan een mesh netwerk gebruiken.
Een andere optie is gewoon veel kleine wifi AP's kopen die DD-WRT kunnen draaien en dan een mesh netwerk gebruiken.
[ Voor 19% gewijzigd door johnkeates op 05-03-2012 13:35 ]
Dank voor alle reacties.
Het is nu wel duidelijk: utp dus.
Het is nu wel duidelijk: utp dus.
Pagina: 1