Hallo mede tweakers,
ik heb pas een nieuw moederbord gekocht Asus M5A99X Evo AM3+
maar met mijn huidige configuratie heb ik problemen dat mijn pc gewoon zomaar uitvalt.
het is elke keer anders, ene keer na het spelen van het spel ene keer na gewoon niks te doen.
bijvoorbeeld als ik aan het downloaden ben en er niet achter zit.
heb me geheugen al getest geeft geen fouten, kabeltje voor kabeltje los gehaald en opgestart maar mocht niet baten.
wat ik zelf denk is dat mijn voeding het niet aan kan, want als de pc uitvalt moet ik de pc helemaal van stroom afhalen voordat hij wilt starten. met mijn ervaring zou ik daarvan uitgaan.
maar zouden jullie eventueel nog weten wat het kan zijn ?
mijn configuratie:
Thermaltake 600Watt
Asus M5A99X Evo AM3+
AMD 965 X4 am3
H70 Corsair Cooler
HD5770 1GB Vapor-x Sapphire
Seagate 750 GB - sata
samsung DVD/brander sata
A-data 2 x 4 GB DDR3 1333mhz (getest met memtest)
MS-tech A300 Raptor green
Speel er wat spelletjes op Battlefield 3 , NBA2K12 , Saints Row 3.
ik ben van mening dat het mijn voeding is maar zou dat zomaar kunnen door alleen een ander moederbord te hebben veranderd ?
ik heb pas een nieuw moederbord gekocht Asus M5A99X Evo AM3+
maar met mijn huidige configuratie heb ik problemen dat mijn pc gewoon zomaar uitvalt.
het is elke keer anders, ene keer na het spelen van het spel ene keer na gewoon niks te doen.
bijvoorbeeld als ik aan het downloaden ben en er niet achter zit.
heb me geheugen al getest geeft geen fouten, kabeltje voor kabeltje los gehaald en opgestart maar mocht niet baten.
wat ik zelf denk is dat mijn voeding het niet aan kan, want als de pc uitvalt moet ik de pc helemaal van stroom afhalen voordat hij wilt starten. met mijn ervaring zou ik daarvan uitgaan.
maar zouden jullie eventueel nog weten wat het kan zijn ?
mijn configuratie:
Thermaltake 600Watt
Asus M5A99X Evo AM3+
AMD 965 X4 am3
H70 Corsair Cooler
HD5770 1GB Vapor-x Sapphire
Seagate 750 GB - sata
samsung DVD/brander sata
A-data 2 x 4 GB DDR3 1333mhz (getest met memtest)
MS-tech A300 Raptor green
Speel er wat spelletjes op Battlefield 3 , NBA2K12 , Saints Row 3.
ik ben van mening dat het mijn voeding is maar zou dat zomaar kunnen door alleen een ander moederbord te hebben veranderd ?