Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-11 10:31
Ik ben op dit moment opzoek naar een goedkoop internet abbonement. Momenteel heb ik 100 minuten/smsjes + 500MB voor 10,50 p/m voor 1 jaar (en bij 200MB is het 8 euro).

200MB durf ik niet aan omdat over je abbo gaan erg duur is dus vandaar dat ik voor 500MB ga. Weet iemand waar ik +/- 500MB goedkoper kan vinden dan 10,50?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 21:28

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Bij wie zit je nu?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dicht.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 00:52
En weer open. Met wel het vriendelijke doch dringende advies om iets meer research vooraf te doen. We helpen je graag maar verwachten wel een beetje inzet.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:20

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-11 10:31
zeef schreef op maandag 05 maart 2012 @ 14:33:
En weer open. Met wel het vriendelijke doch dringende advies om iets meer research vooraf te doen. We helpen je graag maar verwachten wel een beetje inzet.
Ik ben al de site's van alle bekende telco's afgegaan en vroeg me gewoon af of er goedkopere opties waren :) Weet ook niet met welke info ik de openingspost kan aanvullen. Enkel dat ik nu gewoon prepaid bij Blyk zit :)
Helaas nemen ze daar alleen bellen/smsen op in de bundels en niet internet.

[ Voor 8% gewijzigd door Aubergine op 06-03-2012 17:35 ]

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:20
Aubergine schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:35:
[...]

Helaas nemen ze daar alleen bellen/smsen op in de bundels en niet internet.
Ik kan toch echt invoeren hoeveel MB internet ik verbruik om vervolgens passende abonnementen in beeld te krijgen. Dus ik snap niet wat je bedoelt te zeggen.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 00:52
Ga eerst maar eens even wat onderzoek doen naar opties en als je wat dingen hebt ter vergelijking of vragen hebt over abonnementen mag je een nieuw topic openen. Dit gaat op deze manier nergens naartoe. Zoals in de intro van MAA ook staat :
Niemand is verplicht om jouw vraag te beantwoorden maar zoals ik al eerder zei : hoe meer voorwerk jij doet, hoe eerder mensen geneigd zullen zijn om je te helpen.

[ Voor 41% gewijzigd door zeef op 06-03-2012 23:23 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.